7f5e8fe5 076a 478b ba79 08b7beb37899 cb

انگار دشمنی سازمان لیگ و شخص مهدی تاج عضو پیشین هیات مدیره تیم دوم پایتخت با استقلال سر دراز دارد

به گزارش استقلال نیوز سعید فتاحی در گفت و گو با کاپ، درباره اعتراض اعضای تیم استقلال به فاصله کم بین برگزاری دیدار هفته بیست و پنجم تا بیست و ششم این تیم نسبت به پرسپولیس که در برنامه دیشب 90 هم عادل فردوسی پور به آن اشاره کرد اظهار داشت: با توجه به اینکه تیم پرسپولیس بازی خارج از خانه دارد و این تیم در بازگشت به تهران با اتوبوس از انزلی بر می گردد ولی استقلال در تهران بازی می کند چنین شرایطی را برایشان در نظر گرفتیم و از این نظر اعتراضی نباید وجود داشته باشد.

وی افزود: ما بیشتر بازی هایمان را بر همین اساس تنظیم می کنیم تا مساوات برای همه رعایت شود. البته ممکن است در پاره ای موارد به لحاظ محدودیت های تقویمی به اجبار شرایط به گونه ای دیگر بوده است. به طور مثال در دیدار رفت دربی استقلال در اصفهان بازی داشت پرسپولیس با ملوان در تهران. ولی هر دو تیم روز دوشنبه بازی کردند.

مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر ادامه داد: در آن هفته روز عاشورا شنبه بود به همین خاطر نمی توانستیم روز یکشنبه بازی تیم ها را برگزار کنیم چرا که در آن صورت نشست خبری قبل از بازی با روز عاشورا تداخل پیدا می کرد. برخی مسائل به صورت عرف است و برخی به صورت قانون. در کشور ما هم عرف نیست که در روز عاشورا کسی کاری غیر از عزاداری انجام دهد. به همین خاطر ما هر دو دیدار استقلال و پرسپولیس را دوشنبه برگزار کردیم. با این تفاوت که دیدار استقلال دو ساعت زودتر انجام شد تا با پرواز به تهران برگردند.

 فتاحی اضافه کرد: در واقع زمانی که بازی رفت پرسپولیس و ملوان در تهران تمام می شد کاروان استقلال با هواپیما به تهران برگشتند و از نظر زمان استراحت تا روز بازی شرایط یکسانی داشتند. حالا هم برای بازی این هفته چون پرسپولیس در انزلی بازی دارد و با اتوبوس به تهران بر می گردد بازی این تیم را یک روز زودتر برنامه ریزی کردیم. ضمن اینکه سپاهان چهارشنبه این هفته در لیگ قهرمانان آسیا بایز دارد و نمی شد زودتر از یکشنبه برای این تیم بازی برگزار کرد.

براساس این گزارش دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر جمعه 27 فروردین برگزار می شود.

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار