شاهین بیانی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: بازیکنان بخاطر هواداران هم شده کمی صبوری به خرج دهند و مشکلات راتحمل کنند

 

به گزارش استقلال نیوز، شاهین بیانی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتوگو با خبرگزاری تسنیم، در مورد شرایط استقلال و بحث ناراحتی بازیکنان از شرایط بد مالی،صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

    

* استراماچونی مربی کوچکی نیست

استراماچونی در ابتدای حضورش در استقلال از فوتبال ایران شناخت نداشت و با گذشت زمان توانست شناخت دقیق‌تری پیدا کند. استراماچونی سرمربی اینترمیلان بوده و مربی کوچکی نیست. باشگاهی مثل اینتر نیز مربی کوچک برای تیم‌ انتخاب نمی‌کند.

حمایت هواداران باعث پیشرفت استقلال شد

استقلال در ابتدای فصل 17 بازیکن تیمش را از دست داده بود و کار برای این تیم سخت شد، اما کادر فنی روی این تیم کار کرد و توانست روند را بهتر کند. از طرف دیگر، هواداران استقلال با وجود شروع بد تیم‌شان در لیگ، به خوبی حمایت کردند و نتیجه حمایت‌ها روند خوب اخیر استقلال است. اوج کار آبی‌پوشان مقابل تراکتور بود که توانستند برد خوبی کسب کنند.

بازیکنان مشکلات را به خاطر هواداران تحمل کنند

زمان ما پول مطرح نبود و به عشق هوادار بازی می‌کردیم. مشکل مالی وجود دارد، اما قرار نیست پول بازیکنان پرداخت نشود. روی صحبتم با بازیکنان است. آنها حق دارند به خاطر زحماتی که می‌کشند، حق و حقوق‌شان را بگیرند، اما وقتی سر موعد به مطالبات‌شان نمی‌رسند، به خاطر هواداران تحمل کنند. مسئله کادر فنی فرق می‌کند، چرا که آنها از کشوری می‌آیند که فوتبال حرفه‌ای دارد و این مسائل حل شده است.

* قهرمانی در لیگ سخت است

درست است که استقلال خیلی خوب بازی می‌کند، اما هواداران تشنه قهرمانی هستند و حتی نایب قهرمانی نیز آنها را خوشحال نمی‌کند. قهرمانی در لیگ سخت است، اما امکان‌پذیر است و امیدوارم در پایان فصل قهرمان شوند.

اخبار استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

پرویز برومند: از استراماچونی تشکر میکنم؛ آقای فتحی 100 میلیارد پول باشگاه کجاست!؟

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار