d0aa8964 ed22 46e6 9025 c6a22295e064

محمود فکری کاپیتان اسبق و پیشکسوت امروز باشگاه استقلال در مورد پست جنجالی خود توضیحاتی را ارائه داد که در ادامه مشاهده خواهید کرد

 

به گزارش استقلال نیوز محمود فکری در گفت و گو با خبرنگار کاپ،درباره پستی که در صفحه اینستاگرام خود گذاشته و در آن به برنامه ای اشاره داشته است که از رسانه ملی برای دلالی استفاده می کنند اظهارداشت:هر کسی به نوبه خود می تواند از صحبت هایم برداشتی داشته باشد در حالی که منظور من با تمام کسانی بود که این کار را می کنند. هر کسی می تواند برداشت خودش را از این نوشته بیان کند اما عاقلان خواهند فهمید که چه  اشخاصی به دبنال منافع شخصی خود هستند.من از مدیران صدا و سیما بابت ساخت برنامه جذاب و دیدنی خندوانه تشکر می کنم.

پیشکسوت باشگاه استقلال ادامه داد:درست نیست نامی از کسی ببرم و مسائل را باز کنم زیرا این روزها تا حرفی می زنیم همه به دنبال شکایت می روند و فکر می کنند معصوم هستند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا او از نشان دادن زشت های فوتبال ناراحت در برنامه ای خاص ناراحت است؟ گفت:خیر به هیچ وجه زیرا اعتقاد دارم باید برخی از زشتی ها نشان داده شود و انتقاد ها صورت بگیرد البته انتقاد ها باید سازنده باشد. هر چند عنوان کردن برخی از مسائل و زشتی ها درست نیست زیرا باعث می شود حریم ها از بین برود و اشخاصی که پیش تر در پشت پرده کارهایی را انجام می دادند دیگر ترسی نداشته باشند و برایشان عادی شود.منظور من در آن پست مستقیما به اشخاصی بود که به این فوتبال خط می دهند و به دنبال کارهای مافیایی و دلالی خود هستند.

فکری افزود:برخی از ما فکر می کنیم دلال ها شاخ  و دم دارند یا به جای دو دست 4 دست دارند اما نمی دانند این دلال ها درست مقابل چشمانمان هستند.

دیدگاه‌ها  
arsenal
0 #1 arsenal 1395-01-17 18:35
دمش گرم خدایی ایول
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار