شاهین بیانی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلالی ها به هیچ وجه نباید گول وضعیت بد نساجی را بخورند زیرا این تیم مقابل استقلال سرشار از انگیزه است.

 

به گزارش استقلال نیوز، شاهین بیانی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتوگو با مهر، درباره شرایط استقلال پیش از بازی با نساجی مازندران و همچنین وضعیت تیم ملی،صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

    

از آغاز لیگ برتر خوشحالم

خوشحالم که دوباره لیگ آغاز خواهد شد و باز شوق عجیبی در فوتبال ما به وجود خواهد آمد. اگرچه چند بازی به دلایل مختلف برگزار نخواهد شد اما سرخابی‌ها به میدان خواهند رفت و به طور حتم سوژه خوبی برای هوادارانشان هستند.

تعطیلات لیگ به ضرر استقلال شد

آبی‌پوشان تا قبل از تعطیلی لیگ، شرایط بسیار خوبی داشتند، آنها پنج بازی در لیگ و دو بازی در جام حذفی را بدون شکست به پایان رساندند اما متأسفانه تعطیلی لیگ تا حدودی روند این تیم را متوقف کرد و من مطمئن هستم اگر لیگ تعطیل نمی‌شد، به طور حتم پیروزی‌های استقلال تداوم پیدا می‌کرد.

استقلال مقابل نساجی باید هوشیار باشد

نساجی تیم بسیار سختکوش، جنگنده و پرطرفدار است، درست است که آنها این روزها از لحاظ مدیریت و سرمربی دچار بحران شده‌اند، اما تجربه ثابت کرده تیم‌هایی که در چنین شرایطی قرار می‌گیرند، چیزی برای از دست دادن ندارند و با تمام توان برابر حریفانشان به میدان می‌روند بنابراین استقلال باید هوشیار باشد زیرا نساجی همیشه در خانه و برابر چشمان هوادارانش، عملکرد قابل قبولی داشته و نمی‌خواهد در این شرایط بد، بازنده این دیدار هم باشد.

* استقلال با یک بازی منطقی می تواند نساجی را شکست دهد

استقلال شرایط خوبی دارد البته تعطیلی لیگ تا حدودی به ضرر آنها تمام شده اما آنها نباید فکر کنند که به راحتی نساجی را شکست می‌دهند و می‌توانند بازی را با پیروزی به پایان برسانند بنابراین باید با نقاط قوت و ضعف این تیم آشنا شده، آن را آنالیز کنند تا با برد برابر نساجی، موقعیت خود را در جدول تثبیت کنند.نساجی همیشه حریف سرسختی برای استقلال بوده و اگر آبی‌پوشان می‌خواهند سه امتیاز این بازی را به دست آورده و در بالای جدول باقی بمانند، باید یک بازی منطقی را ارائه کرده تا به پیروزی برسند.

* فدراسیون فوتبال با مردم صادق باشد

در مورد وضعیت تیم ملی باید بگویم که فدراسیون فوتبال باید شفاف با مردم صحبت کند. این روزها همه حرف‌ها به قرارداد ویلموتس ختم می‌شود بنابراین مسئولان فدراسیون فوتبال باید شفاف‌سازی کرده و با یک اطلاع‌رسانی دقیق، مردم و کارشناسان را در این خصوص آگاه کنند.

* از نتایج تیم ملی ناامید نشویم

درست است که ما دو بازی حساس برابر عراق و بحرین را با شکست به پایان رسانده و ۶ امتیاز را از دست دادیم اما نباید ناامید شویم بلکه باید تلاش کنیم در دور برگشت چهار بازی خود را برابر کامبوج، هنگ‌کنگ، بحرین و عراق با پیروزی به پایان برسانیم.

اخبار استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

مرحله 1/16 جام حذفی/ عبور پر دردسر از تاریکی؛ استقلال با آقایی گل ریحان را چید!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار