وریا غفوری

دفاع راست ملی پوش استقلال گفت: امیدوارم برخی‌ها از خواب بیدار شوند و در مسیر موفقیت استقلال دست‌انداز نباشند!

        

 به گزارش استقلال نیوز، تیم فوتبال استقلال با برتری 2 بر یک مقابل نساجی مازندران در هفته یازدهم لیگ برتر، خودش را به رده سوم جدول رده‌بندی رساند و به روند پیروزی‌هایش ادامه داد. به بهانه پیروزی‌های اخیر استقلال، خبرنگار تسنیم گفت‌وگویی با وریا غفوری کاپیتان تیم فوتبال استقلال صحبت هایی انجام داد که در ادامه می خوانید:

  

 

* پیروزی مقابل نساجی پس از تعطیلی 20 روزه لیگ، چقدر برای استقلال مهم بود؟

طبیعتا اهمیت زیادی داشت و خدا را شکر توانستیم در خانه نساجی سه امتیاز را بگیریم. واقعا بازی سختی بود و جا دارد به مربیان و هواداران نساجی به خاطر داشتن تیم خوب‌شان، تبریک بگویم. نساجی جزو تیم‌هایی بود که شرایط سختی را برای ما رقم زد. بازی در چمن مصنوعی هم شرایط را سخت‌تر کرده بود، اما خوشحالیم در بازی حساس، سه امتیاز مهم و حیاتی گرفتیم.

* چه اتفاقی برای استقلال افتاده که برخلاف ابتدای فصل، این روزها نتایج خوبی می‌گیرد؟

در شروع فصل، تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و همه بازیکنان آماده بودند، اما به خاطر تغییراتی که صورت گرفته بود، ناهماهنگی‌هایی وجود داشت. ضمن اینکه در چند دیدار بدشانس بودیم، اما در ادامه با کمک مربیان و همت بچه‌ها، شرایط تیم تغییر کرد. نکته مثبت این است که بازیکنان می‌دانند چه کارهایی باید انجام دهند و چه هدفی دارند. همه با تمام وجود بازی می‌کنند و می‌خواهند در هر بازی کیفیت فنی بالای خودشان را نشان دهند.

* با نتایج ابتدای فصل کسی تصور نمی‌کرد استقلال بتواند جزو مدعیان قرار بگیرد و انتقادهای زیادی از تیم می‌شد.

متأسفانه جو منفی زیادی بود و اعتمادی به تیم ما وجود نداشت، اما نشان دادیم کسانی که در مقطعی علیه ما حرف‌هایی زدند، خیلی زود قضاوت کردند. برخی‌ها، حرف‌های کلیشه‌ای زدند، اما شرایط استقلال تغییر کرد و بازیکنان کیفیت خودشان را نشان دادند. بازیکنان استقلال نشان دادند بزرگ هستند و به کمک مربیان شرایط را تغییر دادند.

* استقلال پس از چند فصل بالاتر از پرسپولیس قرار گرفت، اما استراماچونی گفته نباید از این مسئله خوشحال بود و هدف اصلی استقلال رسیدن به رتبه اول جدول است...

طبیعی است که برای مربی این چیزها مهم نباشد و هدف‌گذاری خودش را دارد. این اتفاقات وجود دارد که در مقطعی یک تیم شرایط خوبی در جدول داشته باشد، در رده اول یا دوم باشد. استقلال در این دو، سه ساله شرایط خوبی نداشت، هر چند شرایط بدی هم نداشت، اما امسال وضعیت تغییر کرده و بازی به بازی پیش می‌رویم. ما باید بجنگیم و از فرصت‌ها استفاده کنیم. نباید اجازه دهیم این پیروزی‌ها مقطعی باشد.

* با این شرایط می‌توان استقلال را مدعی قهرمانی دانست.

استقلال همیشه مدعی قهرمانی بوده است. امسال برای این هدف می‌جنگیم و هفته به هفته شرایط بهتری پیدا می‌کنیم. خیلی زود است درباره قهرمانی صحبت کنیم. هدف ما در حال حاضر این است که بازی به بازی شرایط خوبی داشته باشیم.

* پس از بازی با صنعت نفت آبادان، در نشست خبری به مشکلات مالی استقلال اشاره کردی و اینکه بازیکنان هنوز مطالبات زیادی دارند. بازیکنان هم یک جلسه تمرینی اعتصاب کردند. این مشکلات حل شده است؟

مشکلات مالی همیشه در استقلال بوده، امسال هست و سال‌های بعد نیز وجود خواهد داشت، چون این مشکل ریشه‌ای است و ارتباطی به فلان مدیرعامل ندارد. یکسری از مدیران می‌توانند این شرایط کنترل کنند و برخی هم نمی‌توانند. مشکلات ما همچنان پا برجاست و اختلاف حساب بین بازیکنان و باشگاه وجود دارد. باشگاه باید بازیکنان را بخواهد و تکلیف قراردادها را مشخص کند تا همه چیز شفاف باشد.

* یعنی هنوز حل نشده است؟

نمی‌توان مشکلات مالی را پنهان کرد، اما بازیکنان استقلال نشان دادند مشکلات فقط برای بیرون زمین بوده و داخل زمین تلاش می‌کنند بهترین نتیجه را بگیرند. هدف استقلال بالاتر از این صحبت‌هاست. با این حال، امیدوارم برخی‌ها از خواب بیدار شوند و در مسیر موفقیت استقلال دست‌انداز نباشند!

* شنبه هفته آینده بازی مهمی با سپاهان در اصفهان دارید که امیر قلعه‌نویی را روی نیمکت خود دارد. چقدر امیدوار به شکست این تیم پرمهره هستید؟

دیدار تیم‌ بزرگی مثل استقلال با دیگر تیم‌های بزرگ هیجان و حساسیت خودش را دارد. پیروزی در این دیدار به هر دو تیم کمک زیادی می‌کند. امیدوارم با تمریناتی که انجام می‌دهیم و آنالیزهایی که خواهیم داشت، بتوانیم نتیجه خوبی در اصفهان بگیریم.

اخبار استقلال

   

 


 مطالب مرتبط:

هفته یازدهم لیگ برتر/ استراما نساجی را هم بافت؛ استقلال از شمال به جاده قهرمانی رسید

وریا غفوری: خطیر یک شخص دیوانه است؛ جواب این آدم معلوم الحال را در دادگاه می دهم

هفته چهارم لیگ برتر/ مصاحبه استقلالی ها پس از شکست در دربی: قبل از گل، ترابی مرتکب خطای هند شد!

درباره وریا غفوری مَردترین کاپیتان دنیا/ بژی کاپیتان..

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار