بهزاد غلامپور

مربی دروازه بان های استقلال گفت: اشتباه تأثیرگذار داور برد را از استقلال گرفت و اگر آقای زاهدی‌فر خودش صحنه را ببیند متوجه می‌شود چه اشتباهی انجام داده است.

 

به گزارش استقلال نیوز، بهزاد غلامپور مربی دروازه بان های استقلال در گفتوگو با خبرنگار فارس، در خصوص دیدار استقلال مقابل سپاهان و اتفاقاتی که در جریان این مسابقه رخ داد، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

  

* اتفاقات دیدار سپاهان و استقلال؟

در مورد بازی که نباید صحبت کرد، اسپکی که کی‌روش زد، امیر غفور نزد! اشتباه تأثیرگذار داور برد را از استقلال گرفت و اگر آقای زاهدی‌فر خودش صحنه را ببیند متوجه می‌شود چه اشتباهی انجام داده است. سعی کرده‌ام در مورد داوری صحبت نکنم، ولی اگر داور وسط این صحنه را ندیده چطور داوران کنار خط متوجه این صحنه نشدند؟ زاهدی‌فر قد و قامت بلندی دارد و واقعاً عجیب است که این صحنه را ندیده است.

* چطور این تیم متحول شده است؟

با کار و تلاش و با زحماتی که می‌کشیم، در طول هفته درخواست مربی را مو به مو اجرا می‌‌کنیم و همین می‌شود که تیم‌مان روند رو به رشدی پیدا کرده است.

* اخراج دستیار استراماچونی در بازی روز گذشته؟

سباستین لتو در ابتدا از داور کارت زرد گرفت و بعد از آن هم کارت قرمز دریافت کرد، به هر حال مربی ما به تصمیمات داور اعتراض داشت و با کارت قرمز هم مواجه شد.

* دیدار روز پنج‌شنبه مقابل شهر خودرو؟

قطعاً هیچ بازی آسانی در لیگ وجود ندارد و مسابقه سختی در پیش است. با توجه به اینکه در تهران بازی می‌کنیم، امیدوارم که سه امتیاز را از آن خود کنیم.

* آیا حسینی روی گل های دریافتی مقصر نبود؟

گل اول از دو قدمی زده شد و حسینی اصلاً روی این صحنه مقصر نبود، دروازه‌بان در آنجا نمی‌توانست کاری انجام دهد. من از حسینی راضی هستم و پورحمیدی هم در کنار او حضور دارد و تلاش می‌کند، حسینی گلر اول ماست و اگر روزی احتیاج شد، پورحمیدی به میدان می‌رود.

* ممکن است استقلال و پرسپولیس در جام حذفی با هم بازی کنند؟

برای تیمی که می‌خواهد قهرمان شود حریف نباید فرقی داشته باشد. برای مقابله با هر تیمی آماده هستیم و قرعه‌کشی مشخص می‌کند که آیا به پرسپولیس می‌خوریم یا تیم‌های دیگر، ولی سعی و تلاشمان این است که برنده از بازی خارج شویم.

 اخبار استقلال

     


مطالب مرتبط:

هفته دوازدهم لیگ برتر/ به احترام استقلالِ استراماچونی کلاه از سر بردارید؛ داوری کثیف بازی را برای سپاهان در آورد!

دیدگاه‌ها  
کامران
0 #1 کامران 1398-09-10 22:30
وجدانا آقا بهزاد زیاد سواد تو این کار نداری، از وقتی اومدی حسینی افت شدید کرده،تنها مشکل تیم دایی گل خوردن زیاد بود الانم اومدی تاج کبیر دروازبان گل مفت زیاد می خوره
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار