فتحی

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: من با یک برنامه ریزی بلندمدت به استقلال آمدم و قرار نیست به این زودی پست مدیرعاملی استقلال را کنار بگذارم! 

 

به گزارش استقلال نیوز، مدیرعامل باشگاه استقلال در گفتگو با میزان در خصوص آخرین وضعیت باشگاه استقلال توضیحاتی داد که در ادامه می خوانید:

* عملکرد ضعیف داور در نتیجه بازی ما تاثیر داشت

تیم ما واقعا عالی بازی کرد و توانست بار دیگر تحسین کارشناسان و هواداران را در پی داشته باشد. دوستان از استقلال و عملکردی که داخل زمین داشت، رضایت کامل داشتند، اما متاسفانه نتیجه آن طور که شایستگی‌اش را داشتیم، رقم نخورد. این موضوع هم به خاطر عملکرد ضعیف داور بود.

* از زاهدی فرد شکایت خواهیم کرد

ما به صورت رسمی شکایت خودمان را به فدراسیون فوتبال ارائه می‌دهیم و در انتظار تصمیم عادلانه مسئولان امر هستیم. دلیل شکایت هم روشن است؛ اولین باری نبود که این داور در بازی‌های استقلال اشتباه می‌کند. او در دو بازی دیگر هم علیه ما اشتباهاتی داشت. در دیدار مقابل سپاهان، در حالی که عملکرد بسیار خوبی داشتیم و شایسته برد در اصفهان بودیم، پنالتی صددرصد ما را ندید و گل دوم آن‌ها که در موقعیت آفساید به ثمر رسید را مردود اعلام نکرد. این داور پیروزی مسلم را از استقلال گرفت.به دوستان تذکر دادیم که زاهدی‌فر در دو بازی دیگر هم عملکرد خوبی برای استقلال نداشته و اشتباهاتش روی نتیجه بازی تاثیرگذار بود، اما دوستان همین داور را انتخاب کردند و روی تصمیم‌شان ماندند. نتیجه‌اش هم همانی شد که در بازی با سپاهان دیدید.

* شرط قهرمانی، حمایت از این تیم و بچه‌ها است

این تیم با حمایت هواداران و پیشکسوتان می‌تواند قهرمان شود. شرط قهرمانی، حمایت از این تیم و بچه‌ها است. البته انشالله دوستان ما در بخش اقتصادی هم کمک کنند تا مشکلات حل شود. اگر این اتفاقات رخ بدهد، با اختلاف نسبت به سایر رقبا به قهرمانی می‌رسیم.

* بخاطر فوتبال رفاقتم را با قلعه نوعی بهم نمی زنم   

بنده سال‌ها با قلعه‌نویی رفاقت داشتم و دوست صمیمی بودیم. حالا هم به خاطر نتایج فوتبالی حاضر نمی‌شویم این رفاقت را از دست بدهیم. ضمنا اتفاقات بازی از عهده ما و ایشان خارج بود، زیرا به علت اشتباهات داوری، شاهد آن مسائل بودیم.

 * در این فصل مدعی اصلی قهرمانی هستیم

دیگر ترسی در بازی های تیم نمی‌بینیم. البته استقلال همیشه مدعی بوده، اما در این فصل مدعی اصلی قهرمانی هستیم و انشالله با کمک هواداران‌مان و بازی‌های خوبی که بازیکنان ارائه می‌کنند، به قهرمانی می‌رسیم.

 * با یک برنامه‌ریزی بلندمدت به استقلال آمدم

ابتدای فصل برای من روز‌های سختی بود، اما من به کارم امید داشتم. از روز اول با یک برنامه‌ریزی بلندمدت به استقلال آمدم و البته می‌دانستم هواداران علاقه‌مند به نتیجه‌گیری فوری هستند، ولی به برنامه خودم ایمان داشتم و راهی که شروع کرده بودم را ادامه دادم. کار در استقلال گاهی به این شکل است که اگر نتیجه بگیرید یا نگیرید، شعار‌هایی داده می‌شود. با این حال همیشه گفتم که فوتبال یک ورزش تیمی است نه فردی و شخصی. در هر شکست و پیروزی، همه عوامل تاثیر دارند و دخیل هستند. بالاخره همه آن روز‌های را سپری کردیم و امیدواریم با ایجاد تغییر در رویه تیم و امتیازگیری بیشتر، استقلال مدعی باشد و به قهرمانی برسد.

 * یک بازیکن خوب خارجی جذب خواهیم کرد

برای اولین بار از طریق رسانه شما می‌گویم برای شروع کارمان در نقل و انتقالات، یک بازیکن خوب خارجی برای تقویت خط حمله جذب می‌کنیم. در کنار آن، طبق برنامه استراماچونی کار‌ها را پیش می‌بریم تا در نیم فصل دوم، تیم قدرتمندی بسازیم و در انتها به هواداران قول می دهم که استراماچونی در فصل بیستم هم سرمربی تیم ما است و در کنار استقلال می‌ماند.

 

اخبار استقلال

 


مطالب مرتبط:

فتحی: کم کم استراماچونی به بی پولی ما عادت می کند؛ استقلال باید زیباتر از این بازی کند!

امیر حسین فتحی: مطالبات استراماچونی تا هفته آینده پرداخت می شود؛ به عنوان سومی قانع نیستیم

 

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار