حواشی پیش از دیدار استقلال و شهرخودرو

متاسفانه به دلایل نا معلوم از ورود هواداران استقلال به داخل ورزشگاه جلوگیری به عمل آمد تا جمعیت زیاد در ورودی ها و محوطه مجموعه ورزشی آزادی سرگردان باشند.

 

به گزارش استقلال نیوز، دیدار تیم های استقلال ایران  و شهرخودرو مشهد از ساعت 15:00 امروز پنجشنبه(14 آذر 98) از هفته سیزدهم لیگ برتر فصل 1398/99 در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد که در ادامه حواشی پیش از دیدار این دو تیم را می خوانید:

   

* دیدار تیم های استقلال و شهرخودرو از ساعت 15:00 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود اما در شرایطی که دو ساعت بیشتر به آغاز این مسابقه باقی نمانده تماشاگرانی که به ورزشگاه مراجعه کردند هنوز موفق به حضور در استادیوم نشدند.

* 4 اتوبوس از شهر مشهد برای تماشای این بازی به استادیوم آزادی آمدند اما مجوز ورود به ورزشگاه را پیدا نکردند. 

* پشت درهای پارکینگ استادیوم نیز شلوغ است و به دلایل نامشخصی که هنوز به صورت رسمی اعلام نشده تماشاگران نمی توانند خودروهای خود را به داخل مجموعه ورزشی آزادی ببرند.

حواشی پیش از دیدار استقلال و شهرخودرو

* تعدادی از هواداران استقلال که برای تماشای بازی امروز تیمشان مقابل شهرخودرو در ورزشگاه آزادی حاضر شده بودند ابتدا مجوز حضور برای ورود به استادیوم را پیدا نکردند اما از ساعت 13:30 به تماشاگران اجازه داده شد که وارد ورزشگاه شوند.

* همچنین میلاد زکی پور که در بازی امروز آبی پوشان غایب است در اردوی تیمش حاضر شد و با بازیکنان به خوش و بش پرداخت.

* نیروهای انتظامی به دنبال خلوت کردن محوطه ورزشگاه هستند و تذکرات لازم را بابت اینکه هوادارانی که بلیت ندارند داده شده است تا طرفداران با در دست داشتن بلیت به ورزشگاه بیایند. 

* لحظه ورود اتوبوس تیم استقلال به ورزشگاه، هواداران به وجد آمدند و به تشویق سرمربی تیم استقلال و ووریا غفوری پرداختند.

* در فاصله یک ساعت تا برگزاری دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و شهر خودرو حدود 30 هزار نفر از طرفداران استقلال در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرده و از تیم محبوب خود حمایت می‌کنند. 

* فرهاد حمیداوی مالک باشگاه شهر خودرو به همراه مجتبی سرآسیایی مدیر این تیم پشت درهای بسته مانده‌اند و در انتظار هماهنگی برای ورود به ورزشگاه آزادی هستند.

حواشی پیش از دیدار استقلال و شهرخودرو

* تماشاگران تیم استقلال در طبقه دوم ورزشگاه آزادی نیز مستقر شده و تقریباً در طبقه اول روی اکثر سکوها مستقر شده‌اند. این در حالی است که فاصله‌ای برای نشستن تماشاگران شهر خودرو و استقلال ایجاد شده است.

* سباستین لتو و مارکو دو نفر از دستیاران استراماچونی زودتر از سایرین در زمین چمن حضور پیدا کرده و امور تمرینی این تیم را مهیا کرده‌اند، لتو در مسابقه امروز محروم است.

حواشی پیش از دیدار استقلال و شهرخودرو

* گیت های ورودی همچنان شلوغ است و هواداران به سختی می توانند وارد ورزشگاه شوند.

* سیدمهدی رحمتی کاپیتان سابق استقلال برای گرم کردن به همراه داوود فنایی و علی‌اکبر منادی وارد زمین شدند. هنگامی که رحمتی خود را گرم می‌کرد هواداران استقلال این بازیکن را مورد تشویق قرار داده که رحمتی نیز در واکنش به این تشویق‌ها به سمت آنها رفت و مقابل جایگاه‌ها تعظیم کرد. در ادامه هواداران استقلال سیدحسین حسینی را مورد تشویق قرار دادند. نکته جالب عدم رویارویی رحمتی و حسینی در زمین با یکدیگر بود.

* بازیکنان شهرخودرو با لباس‌های سرمه‌ای وارد زمین شده که هواداران استقلال نسبت به آنها واکنش نشان دادند.

* بازیکنان تیم استقلال با کمی تأخیر نسبت به بازیکنان پدیده برای گرم کردن وارد زمین شدند.

* رفته رفته به تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه اضافه می‌شود و حدود 35 هزار نفر در استادیوم آزادی در فاصله 40 دقیقه به شروع بازی حضور دارند.

* تعدادی از تماشاگران استقلال با در دست داشتن تصویری از زنده‌یاد حجازی و منصور پورحیدری دو اسطوره این باشگاه یاد و خاطره این دو نفر را گرامی داشتند.

* شاگردان استراماچونی ساعت 14:25 برای گرم کردن وارد زمین شدند.

* وریا غفوری توسط تماشاگران استقلال مورد تشویق قرار گرفت و به سمت آنها رفت و برایشان دست تکان داد.

* کاوه ستوده عضو کادر پزشکی تیم استقلال به هنگام گرم کردن دو تیم به سمت رحمتی رفت و با دروازه‌بان فصل گذشته استقلال خوش و بش کرد.

حواشی پیش از دیدار استقلال و شهرخودرو

* هواداران تیم فوتبال استقلال شیخ دیاباته مهاجم این تیم که در تمرین دو روز پیش دچار آسیب‌دیدگی شده بود را مورد تشویق قرار دادند.

* روح‌الله باقری مهاجم فصل گذشته استقلال که توسط استراماچونی از لیست این تیم برای این فصل کنار گذاشته شد و به شهر خودرو پیوسته است را مورد تشویق قرار دادند.

* فرهاد حمیداوی مالک باشگاه شهر خودرو که موفق به حضور در جایگاه ویژه نشده است توسط برخی از مأموران مستقر در ورزشگاه شناسایی نشد و به همین دلیل از وی خواستند تا آی‌دی‌کارت خود را نشان دهد. برخی از اطرافیان وی نیز تلاش کردند تا وی را به مسؤولان معرفی کنند که این موضوع باعث ناراحتی حمیداوی شد.

* تماشاگران تیم استقلال مهدی قائدی که در هفته‌های گذشته عملکرد خوب از خود به نمایش گذاشته را مورد تشویق قرار دادند.

* هواداران تیم فوتبال استقلال در حاشیه این مسابقه به سیدحسین حسینی لقب عقاب آسیا را دادند.

* روی نیمکت تیم استقلال حسین پورحمیدی، علی دشتی، مرتضی تبریزی، فرشید باقری، سینا خادم‌پور، رضا آذری، سجاد آقایی و آرش رضاوند حضور دارند.

* روی نیمکت پدیده اکبر منادی، فرشاد فرجی، روح‌الله باقری، علیرضا اسدآبادی، کارلوس آلبرتو رودریگز، مرتضی خراسانی و محمد محمدزاده حضور دارند.

حواشی پیش از دیدار استقلال و شهرخودرو

* آرش برهانی بازیکن سابق آبی پوشان برای تماشای بازی در ورزشگاه حاضر شد.

* دیدار دو تیم با چند دقیقه تاخیر در ساعت 15:04 آغاز شد.

 اخبار استقلال

 


 مطالب مرتبط:

داوران هفته سیزدهم لیگ برتر 98/99 مشخص شدند؛ داور اهل ساری قاضی دیدار استقلال و شهرخودرو!

هفته دوازدهم لیگ برتر/ به احترام استقلالِ استراماچونی کلاه از سر بردارید؛ داوری کثیف بازی را برای سپاهان در آورد!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار