آندره آ استراماچونی

سرمربی استقلال در نشست خبری پس از دیدار با شهرخودرو گفت: از اینکه بازیکنانم می توانند با تاکتیک و برنامه های من هماهنگ شوند بسیار خوشحالم و به آنها تبریک می گویم.

 

به گزارش استقلال نیوز، آندره آ استراماچونی سرمربی استقلال در نشست خبری پس از دیدار با شهرخودرو حضور یافت و به سوال خبرنگاران پاسخ داد که در ادامه می خوانید:

 

 * از عملکرد خوب بازیکنانم بسیار خوشحالم

می دانستیم بازی سختی خواهد بود و شهر خودرو از معدود تیم هایی بود که پارسال استقلال نتوانسته بود آن را شکست بدهد. آنها رودرو بازی می کنند و این مدلی است که دوست داریم. 15-20 دقیقه اول برای ما مشکل ساز شدند. با دو سه بازیکن به عمق دفاع ما حمله می کردند. با دانشگر و ریگی صحبت کردم و این قسمت را پوشش دادند. در 70دقیقه بازی استقلال بازی را مدیریت کرد و آن ها نتواستند به دروازه ما ضربه بزنند. تبریک می گویم به بازیکنانم که عملکرد خوبی داشتند.

 * دلیلی برای تعویض دانشگر وجود نداشت 

من فکر می‌کنم استقلال بازی را مدیریت کرد. چون اجازه ندادیم شهرخودرو فوتبالی که همیشه ارائه می‌دهد را بازی کند. بازیکنان بازی‌ساز این تیم را در تمام زمین پرس کردیم. فکر می‌کنم در نیمه اول سه موقعیت گلزنی خوب داشتیم. در آخر بازی به محمد دانشگر ضربه‌ای خورد که او به من گفت درد دارم ولی می‌توانم ادامه دهم و دلیلی برای تعویض او وجود نداشت.

  * مترجم من دلیل عدم حضور در کنفرانس دیروز بود

این سؤال که چرا در کنفرانس دیروز حضور نداشتم مربوط به مترجم است. (با شوخی) بله، من دوست داشتم دیروز صحبت کنم اما مترجم گفت با تأخیر می‌آید من هم نشست را لغو کردم.

 * باید ذهنیت ترس را از تیم دور کنیم

این را قبول دارم که استقلال در انتهای بازی کمی استرس دارد و ما مشغول کار روی این موضوع هستیم. باید در تیم ذهنیت بردن را بیشتر تقویت کنیم. بعضی اوقات در انتهای بازی ترس‌های غیرقابل کنترل به بازیکنان وارد می‌شود ولی مشغول کار روی این مسئله هستم.

  * تلاش می‌کنم در کار هجومی بهتر باشیم

تیم‌هایی که عادت به بردن دارند مدیریت‌شان سخت‌تر است. ما می‌توانیم از طریق بهتر کردن ذهنیت در بازی این مسئله را بهتر کنیم. من تلاش می‌کنم در کار هجومی بهتر باشیم. امشب سه تعویض انجام دادم که هر سه هجومی بودند و تلاش می‌کنم که این ذهنیت را انتقال بدهم.

  * روی اعتماد نفس بازیکنان کار کردیم

ابتدا هم باید از بازیکنانم تشکر کنم. با توجه به نتایج اول فصل ممکن بود بازیکنان اعتماد به نفس‌شان را از دست بدهند ما بر روی این موضوع کار کردیم و از بازیکنان هم تشکر می‌کنم. هفت امتیاز هم در وقت‌های اضافه از دست دادیم و در برخی از آنها نتوانستیم امتیاز را حفظ کنیم و در برخی بازی‌ها مثل ماشین‌سازی بدشانس بودیم اگر آن امتیازها را از دست نمی‌دادیم شرایط‌مان خیلی بهتر بود.

  * دیاباته دوست دارم همیشه بازی کند

از شیخ دیاباته باید تشکر کنم. خیلی از بازیکنان در این شرایط بازی نمی‌کردند اما او گفت می‌خواهم به هر قیمتی که شده برای استقلال به میدان بورم و بعداز بازی هم گفت که درد دارد. از دکتر ستوده و دستیارش هم تشکر می‌کنم، آنها خیلی سخت تلاش کردند

اخبار استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

 هفته سیزدهم لیگ برتر/ شیخ شهرخودرو را آتش زد؛ استقلالِ استراماچونی شایسته قهرمانی

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار