ستار همدانی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: آوردن مربی خارجی یک بحث است اما مهمتر‌ این است که پشتیبانی قوی‌ وجود داشته باشد که بتواند مسیر را برای مربی هموار کند.

                                                 

 به گزارش استقلال نیوز، ستار همدانی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتوگو با خبرنگار تسنیم، درباره مشکلات جدید باشگاه استقلال و اینکه گفته می‌شود آندره‌آ استراماچونی ساز جدایی از این تیم را کوک کرده است، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

 

 

* مشکلات استقلال و شایعه جدایی استراماچونی؟

مشکل مدیریت فقط برای استقلال نیست و در مدیریت کلان کشور هم این موضوع دیده می‌شود. در هر جایی مشکلاتی وجود دارد و باشگاه استقلال هم از این قاعده مستثنی نیست. با توجه به مسیری که استقلال خدا را شکر طی کرده و روز به روز در حال بهتر شدن است, امیدواریم که این حاشیه‌ها هر چه سریع‌تر جمع شود, چون اتفاقات در سال‌های اخیر همیشه استقلال را از قهرمانی دور کرده و این موضوع هواداران را خیلی اذیت می‌کند.

* استراماچونی به دلیل عدم دریافت مطالباتش قصد دارد استقلال را ترک کند و این موضوع در گذشته برای مربیانی مانند برانکو و ویلموتس هم رخ داده است؟

این مشکل آ‌نها نیست و مشکل ماست که باید آن را حل کنیم، البته در این بین متاسفانه کسانی هستند که منافع آنها با ماندن یک مربی در خطر است و به این مشکلات دامن می‌زنند اما اگر در کل ریشه‌یابی کنیم این مشکل ماست که بر‌نامه‌ای منظم برای درآمدزایی و مباحث مالی نداریم.

* به وجود آمدن این حواشی باعث می‌شود استقلال از مسیر خوبش خارج شود؟

اگر مشکلی پیش بیاید و ادامه پیدا کند می‌تواند به استقلال آسیب بزند. استقلال به جای اینکه آرامش بیشتری داشته باشد مشکلاتش بیشتر می‌شود.

* استراماچونی در یک جلسه تمرینی به دلیل نبود کفش ورزشی‌اش در تمرین حضور پیدا نکرد؟

آوردن مربی خارجی یک بحث است اما مهمتر‌, این است که تیم پشتیبانی قوی‌ داشته باشد که بتواند مسیر را برای مربی هموار کند و او بتواند تفکراتش را به خوبی در تیم پیدا کند. ویلموتس, کالدرون و استراماجونی همه آنها این مشکلات را در ایران داشته‌اند اما هیچ برنامه‌ای برای برطرف کردنش نداریم. رخ دادن این اتفاقات برای استقلال و فوتبال ما زشت است اما باید بپذیریم که در این موضوعات مشکل داریم.

 

اخبار باشگاه استقلال

                         


 مطالب مرتبط:

گزارش تمرین شنبه عصر استقلال/ هشدار استراماچونی به کادر مدیریت!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار