تجمع هواداران استقلال

هواداران تیم استقلال به دلیل ضعف مدیریتی امیرحسین فتحی و فراری دادن سرمربی تیمشان مقابل ساختمان باشگاه تجمع کردند.

 

به گزارش استقلال نیوز، هواداران تیم استقلال که از جدایی استراماچونی بسیار ناراحت هستند با حضور مقابل ساختمان این باشگاه در خیابان 38 غربی سعادت‌آباد نسبت به عملکرد مدیران استقلال معترض شدند.

* تعداد هواداران استقلال نزدیک به 2000 نفر است و آنها حتی به داخل ساختمان هجوم برده و کارمندان این باشگاه را با مشکل مواجه کردند.

* این در حالی است که درهای اتاق‌های باشگاه استقلال بسته است و البته هواداران این تیم نیز به شدت به عملکرد مدیران این باشگاه اعتراض کرده و خواهان جدایی آنها شدند.

تجمع هواداران استقلال

* طرفداران تیم استقلال با شعار علیه وزیر ورزش و امیرحسین فتحی آنها را مقصر اصلی اتفاقات رخ داده و همچنین جدایی استراماچونی می‌دانند و با در دست داشتن کاغذهایی که روی آن نوشته‌های اعتراض آمیز وجود دارد خواهان جدایی این نفرات هستند.

تجمع هواداران استقلال

* هادی مباشری که در ساختمان باشگاه حضور داشت با دیدن صحنه‌های عجیب و غریب مقابل باشگاه اقدام به ترک مجموعه خود کرد اما با خیل عظیمی از طرفداران عصبانی مواجه شد.

وی هنگامی که ناراحتی هواداران را دید خطاب به آنها گفت: استراماچونی برمی گردد! 

این جمله هادی مباشری باعث خشم طرفداران استقلال شد و آنها با شعارهای عجیب و غریب به سمت وی حمله‌ور شدند و تعدادی از کارمندان باشگاه او را تا خودرویش همراهی کردند تا آسیبی به مباشری نرسد. نکته جالب توجه اینجاست که هیچکدام از مسئولان استقلال در ساختمان این باشگاه حضور ندارند و شعارها علیه وزیر ورزش و امیرحسین فتحی به اوج خود رسیده است.

 

* طرفداران تیم استقلال علاوه بر شعارهایی علیه وزیر ورزش و امیرحسین فتحی از جواد زرینچه سرپرست این تیم نیز انتقاد کرده و خواهان جدایی وی از استقلال شدند.

* طرفداران تیم استقلال در ادامه از ووریا غفوری حمایت کرده و البته با شعارهایی نظیر «فتحی یادت باشه، استراباید باشه» خواهان بازگشت سرمربی ایتالیایی شدند.

* یکی از تصویربرداران صدا و سیما قصد داشت با حضور روی دیواره کنار باشگاه از تجمع طرفداران این تیم فیلم‌برداری کند که استقلالی‌ها وی را از روی دیوار پایین کشیده و مانع از تصویربرداری او شدند. 

 سیداحمد خسروی

* دقایقی قبل سرهنگ سیداحمد خسروی رئیس مرکز اطلاع‌رسانی نیروی انتظامی  در خصوص آخرین وضعیت تجمع طرفداران تیم استقلال در مقابل این باشگاه گفت:

حدودا 2000 نفر از طرفداران استقلال تجمع کرده و خواسته‌شان از مدیر عامل و هیأت رئیسه باشگاه این است که استراماچونی را برگردانند.
شعارهایی که طرفداران استقلال می‌دهند مخاطبش وزیر ورزش و مدیرعامل باشگاه است و شعارها هیچ گونه سمت و سوی سیاسی ندارد.
در حال حاضر وضعیت تجمع طرفداران استقلال مسالمت آمیز است.

* مرتضی هاشمی‌زاده مهاجم سابق استقلال که در زمان سرمربیگری صمد مرفاوی یکی از فورواردهای این تیم محسوب می‌شد امروز در جمع معترضی حضور پیدا کرد و نسبت به عملکرد مدیریت باشگاه استقلال انتقاداتی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انجام داد.

تا این تیم جان گرفت، مدیریت باشگاه سرمربی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ فراری داد. این هیات مدیره کفایت اداره باشگاه استقلال را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ندارند و وزیر ورزش و جوانان که خودش مسئولیت دارد باید به خواسته طرفداران استقلال توجه کند.

* هواداران تیم فوتبال استقلال ساعاتی است که در مورد مسائل مختلف این باشگاه و ترک استراماچونی از ایران صحبت می‌کنند و اعتقاد دارند اعضای هیات مدیره نیز در این زمینه کوتاهی کرده‌اند. تعدادی از طرفداران استقلال ضمن انتقاد از خلیل‌زاده با صدای بلند فریاد زدند کسی که به خاطر بیماری همسرش حدود 50 روز در تهران نبود چرا پول استراماچونی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به حسابش واریز نکرد؟ چرا او درست در روزی که سرمربی اعلام کرده می‌خواهد برود قصد پرداخت پول استراماچونی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دارد؟

* طرفداران استقلال علیه منزوی و ماجدی نیز شعارهایی دادند و خواهان جدایی آنها از استقلال شدند.

* تعدادی از طرفداران استقلال همچنان مقابل ساختمان این باشگاه حضور دارند و با سنگ به شیشه‌های ساختمان می‌زنند.

* بعد از ۴ ساعت هواداران استقلال از جلوی باشگاه‌متفرق شدند. هوادارانی که تنها دلخوشی‌شان استقلال بود و امروز را در تاریخ ثبت کردند.

 

 

اخبار باشگاه استقلال

 


 مطالب مرتبط:

صبر هواداران استقلال لبریز شد/ فردا به جای ورزشگاه مقابل باشگاه هستیم؛ فریاد تا #فتحی_اوت

دیدگاه‌ها  
کامران
+1 #1 کامران 1398-09-18 13:08
فقط وزیر بی همه چیز، وزیر مخابرات بیشرف که رسما میگه لنگی ام هم باید پاسخگو باشه که چرا ایرانسل پول لنگ رو چند برابر داده و استقلال در حد صفر!!؟ همه دردسرها از گور وزیر مخابرات بلند شده. همه بدونید که این استعفاها هم نقشه شخص سلطانی فر برای وقت خریدن تا ما مشغول این باشیم کدوم مزدور مدیرعامل بشه لنگ رو برسونه صدر جدول
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار