اسماعیل خلیل زاده

پس از استعفای امیرحسین فتحی از سمت مدیرعاملی باشگاه استقلال، گمانه‌زنی‌ها برای تعیین مدیرعامل این تیم آغاز شد اما وزارت ورزش و جوانان اسماعیل خلیل زاده را به سمت سرپرست مدیرعاملی این باشگاه منصوب کرد.

   

به گزارش استقلال نیوز، حرف و حدیث های زیادی پیرامون اسماعیل خلیل زاده که از سوی سلطانی فر به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال منصوب شده است وجود دارد که در ادامه به معرفی او می پردازیم:

 

دولت خاتمی، چهارم مهرماه 1380! مسعود سلطانی فر به سمت استاندار گیلان منصوب می‌شود. همه چیز از این‌جا شروع شد. شرکت ابریشم گیلان، یکی از موفق‌ترین قطب‌های نوغان‌داری در کشور در معرض فروش قرار می‌گیرد. نام خریدار اسماعیل خلیل زاده است. نتیجه خرید اما ورشکستگی بود!

هادی درو، رئیس اداره توسعه نوغانداری استان گیلان در مصاحبه‌ای ضمن انتقاد از واگذاری این شرکت به یک فرد غیرتوانمند در صنعت نوغانداری این نکته را هم می‌گوید که این فرد وام میلیاردی از قبال این کارخانه اخذ کرده اما کارخانه را به حال خود رها کرد.

اما تمام فعالیت‌های خلیل زاده در استان گیلان، که اتفاقاً مالکیت یکی از هتل‌های این استان را نیز در اختیار دارد به این مورد ختم نشد. پس از برگزاری چند جشن هتل تحت تملک او با برند سپیدرود و کمک‌های چند ده میلیونی، چندین بار شائبه حضور او در تیم سپیدرود مطرح شد و او هر بار از تلاش برای حضور این تیم در دسته دوم و اول کشور صحبت می‌کرد اما هیچ‌گاه این حرف‌ها جنبه عملیاتی به خود نگرفت. 

17 سال بعد مسعود سلطانی فر در قامت وزیر ورزش، اسماعیل خلیل زاده را به عضویت هیئت مدیره استقلال درمی‌آورد. او به عنوان یک عضو اقتصادی به مجموعه مدیریتی استقلال وارد می‌شود و خیلی زود به همراه کامران منزوی کارگروه اقتصادی و بازاریابی باشگاه استقلال را تشکیل می‌دهند.

اولین خبر اقتصادی خلیل زاده فروش الهیار صیادمنش به فنرباغچه بود. او به صراحت اعلام کرد که کل 850 هزار دلار او را از باشگاه ترکیه‌ای گرفته‌ایم اما هادی مباشری، ضمن تکذیب این خبر تصریح کرد که باشگاه به دنبال دریافت پول کامل انتقال صیادمنش است!

در خردادماه 98 یک خبر عجیب منتشر می‌شود. اسماعیل خلیل زاده با یک چاقو به یک زن حمله ور شد!(ویدئو را از اینجا ببینید) اما داستان چه بود؟ طبق بازرسی‌های فاطمه داوری، بازرس تعاونی مسکن کارکنان وزارت آموزش و پرورش، اسماعیل خلیل زاده، دبیر اتاق تعاون تهران متخلف شناخته می‌شود.

اسماعیل خلیل زاده

اسماعیل خلیل زاده

اسماعیل خلیل زاده

اسماعیل خلیل زاده

اسماعیل خلیل زاده

اسماعیل خلیل زاده

 

فردی که داوری در نامه از آن به عنوان پسر خلیل زاده یاد می‌کند همان میلاد خلیل زاده یا «میلاد لاکچری» است که عکس‌های او با ماشین‌های گران‌قیمت حسابی سر و صدا به پا کرده است.

خلیل زاده

 

خلیل زاده در شهریورماه 98 ارتقا درجه می‌گیرد و به سمت رئیس هیات مدیره استقلال منصوب می‌شود. چند هفته بعد بیماری همسر خلیل زاده شدت می‌گیرد و او تهران را به مقصد گیلان ترک می‌کند.

خلیل زاده

در آستانه بازی استقلال و پیکان شائبه‌هایی در مورد کناره‌گیری استراماچونی از سکان هدایت استقلال شنیده شد. خلیل زاده ضمن تکذیب خبر استعفای استراماچونی، آن را کذب محض خواند!

اما استراماچونی قبل از بازی با پیکان و در اعتراض به رفتار مدیران استقلال خبر از فسخ قرارداد خود داد و ایران را ترک کرد.

با شدت گرفتن اعتراضات هواداران استقلال، امیرحسین فتحی استعفای خود را تقدیم وزارت ورزش می‌کند. فارغ از اینکه اسعفای او به اراده خودش بوده یا به اجبار، با این استعفا موافقت می‌شود.

رسانه‌ها خلیل زاده را به عنوان سرپرست باشگاه معرفی می‌کنند اما خلیل زاده در گفتگو با خبرگزاری فارس در واکنش به این خبر می‌گوید:

این خبر اصلا صحت ندارد و جوک سال است.(مصاحبه خلیل زاده را از اینجا بخوانید)

در این بحبوحه اسماعیل خلیل زاده در مصاحبه‌ای می‌گوید که استراماچونی از تیم‌های خارج از کشور پیشنهاد داشته و خواستار کاهش مدت قراردادش از دو سال به یک سال بوده است.

مربی ایتالیایی استقلال سریعاً واکنش نشان داد، خلیل زاده را فردی دروغگو خطاب کرد و گفت:

یکی از مشکلات استقلال که در این چند ماه به طور ملموس حس کردم، اینطور رفتارها است. آقای خلیل زاده نباید پشت سر من این حرف را می زد چون واقعیت ندارد و این به من و هواداران استقلال بی احترامی است. من ایشان را نمی شناسم. ایشان حتی در یک تمرین استقلال حاضر نشد و تنها یک بار ایشان را دیده ام و حالا این آقا می آید و چنین مصاحبه ای می کند و چنین دروغ هایی می گوید. من از دروغ بیزارم و تنها چیزی که در ذهن من است، سرنوشت استقلال است. استقلال مثل خانوده من است. لازم نیست که شرایطی که شفاف است را گل آلود و غیر شفاف کنیم.

به گزارش استقلال نیوز، اما در نهایت تعجب جوک سال به واقعیت تبدیل می‌شود. خلیل زاده به سمت سرپرست مدیرعاملی استقلال منصوب می‌شود.

در این میان باید دو سؤال را از وزارت ورزش پرسید:

نخست آنکه اگر امیرحسین فتحی در شکل‌گیری اوضاع آشفته استقلال مقصر است پس اعضای هیات مدیره این باشگاه نیز مقصر هستند و چرا از میان همین اعضا یک عضو به سرپرستی این باشگاه رسیده است؟

 

دوم آنکه اگر عزم و اراده وزارت به بازگشت استراماچونی و متعاقب آن بازگشت آرامش به تیم استقلال است چرا فردی را که سرمربی ایتالیایی او را دروغگو خطاب کرده است را به سمت سرپرستی برگزیده و او را مأمور بازگرداندن استراماچونی کرده‌اند!؟

داستان سوء قصد به یک خانم توسط خلیل زاده چیست؟

در این ویدیو و با کلیک روی اینجا ببینید:

استقلال مدیا

 

اخبار باشگاه استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

جوک سال/ خنده وزیر ورزش به ریش هواداران؛ مدیر همیشه غایب سرپرست استقلال شد!

اسماعیل خلیل زاده: سرپرستی من در استقلال جوک سال است؛ استراماچونی نیاید سراغ مجیدی می رویم

اسماعیل خلیل زاده: خیال هواداران راحت استراماچونی می ماند؛ از وضعیت مدیریتی باشگاه اطلاع دقیقی ندارم!

دیدگاه‌ها  
کامران
+5 #1 کامران 1398-09-21 11:53
تف به این مملکت که طرف نامه داده ربیعی که بیا کمکم کن و بیت المال را از دست این دزد نجات بده و در جواب سوقصد میشه بهش و صد البته حاج آقا خلیل زاده پست بالاتری میگیره فقط خدا میدونه که این آقا با فتحی و سایر اعضا چند میلیارد پول باشگاه رو دزدیدن!!! دروغ نیست اسپانسر ها میگن پول یک سال آینده رو گرفتن و پیش خور کردن! و باز جمله بحق و محبوب هوادار؛ لعنت ب وزیر فاسد و نوچه هاش، وقتی یکی از نوچه هاش از بیت المال اینجور خورده خدا میدونه خود وزیر چقد ب جیب..!!!؟؟؟؟
نقل قول کردن
74913
+5 #2 74913 1398-09-22 16:09
‌ چرااقای رییسی ورود نمیکنه به پروندش ماخواستارمحاکمه ی متخلفان هستیم
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار