حواشی پیش از دیدار استقلال و شاهین بوشهر

هواداران تیم فوتبال استقلال نسبت به پیراهن قرمز تیم سفید پوش شاهین واکنش نشان دادند.

 

به گزارش استقلال نیوز، دیدار تیم های استقلال ایران  و شاهین شهرداری بوشهر از ساعت 17:30 امروز شنبه(23 آذر 98) از هفته پانزدهم لیگ برتر فصل 1398/99 در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد که در ادامه حواشی پیش از دیدار این دو تیم را می خوانید:

  

* آبی‌پوشان برای اردوی پیش از این مسابقه در هتل المپیک حضور دارند و فولادی‌ها نیز که روز گذشته مقابل تراکتور شکست خوردند به تهران سفر کرده و قرار است از تهران راهی تبریز شوند. به همین علت اعضای تیم فولاد که برای صرف ناهار(ساعت 13) در هتل المپیک حضور دارند با بازیکنان و کادر فنی استقلال روبرو شده و با هم خوش و بش کردند.

* حسن بیت‌سعید بازیکن سابق استقلال به محض دیدن هم تیمی‌های پیشین خود با آنها خوش و بش کرد و با آنها عکس یادگاری گرفت.

* در فاصله 45 دقیقه تا آغاز این بازی نزدیک به 2 هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور پیدا کردند البته به تعداد تماشاگران حاضر در استادیوم افزوده می‌شود.

* چند هوادار شاهین بوشهر با پرچم این تیم در ورزشگاه آزادی حاضر شده و از تیم محبوب خود حمایت می‌کنند.

* هواداران تیم فوتبال استقلال منتظر مشخص شدن تکلیف استراماچونی هستند و در این زمینه به یکدیگر اطلاعات می‌دهند.

* تیم فوتبال شاهین بوشهر با لباس‌های قرمز رنگ برای گرم کردن وارد زمین شدند و همین موضوع واکنش طرفداران استقلال را در پی داشت. درست به هنگام ورود شاهینی‌ها پرسپولیس توسط نوراللهی به گل دوم رسید و هواداران استقلال یک صدا تیم خود را تشویق کردند و به این اتفاقات واکنش نشان دادند.

* فرشید اسماعیلی پیش از آغاز بازی در اردوی آبی‌پوشان حضور داشت و استقلالی‌ها را همراهی کرد. این بازیکن به دیدار امروز نمی‌رسد و به دلیل مصدومیت از ترکیب ‌آبی‌پوشان دور خواهد بود.

* حدود 4 هزار نفر در استادیوم حضور پیدا کرده و تیم محبوب خود را تشویق می‌کنند.

* سعید الهویی یکی از آنالیزوهای امیر قلعه‌نویی با حضور در ورزشگاه آزادی دیدار استقلال مقابل شاهین را تماشا خواهد کرد. سپاهان در دیدار آینده خود در جام حذفی باید به مصاف استقلال برود و با وجود درخواست باشگاه سپاهان برای تعویق این بازی نماینده کادر فنی تیم اصفهانی در استادیوم حاضر شده است.

* هواداران تیم فوتبال استقلال یاد و خاطره مرحوم حجازی را زنده نگه داشت و از آنجا که روز گذشته سالروز تولد اسطوره باشگاه استقلال  بود آنها یک صدا ناصر حجازی را فریاد زدند.

* در فاصله کمتر از 15 دقیقه به آغاز مسابقه هواداران استقلال با سرودن اشعاری از وزارت ورزش خواستند که به داد استقلال بی‌مدیر برسد اما بعد از انتشار مطلب همسر استراماچونی و اینکه این مربی دیگر سرمربی استقلال نخواهد بود خشم طرفداران استقلال برانگیخت و آنها اقدام به شعارهای علیه وزارت ورزش کردند. عصبانیت طرفداران استقلال هر لحظه بیشتر می‌شد و آنها خواستار روشن شدن تکلیف سرمربی و مدیریت باشگاه محبوب خود شدند.

* هنگامی که استقلالی‌ها شیخ دیاباته را تشویق کردند این بازیکن به سمت تماشاگران رفت و شادی‌های بعد از گل خود را مقابل آنها به نمایش گذاشت. طرفداران استقلال هم این کار را با دیاباته انجام داده و به این شکل با مهاجم تیم‌شان ارتباط برقرار کردند.

* دیدار دو تیم در ساعت 17:30 آغاز شد.

 اخبار استقلال

 


 مطالب مرتبط:

داوران هفته پانزدهم لیگ برتر 98/99 مشخص شدند؛ داور ناشناس قاضی دیدار استقلال و شاهین شهرداری بوشهر!

هفته چهاردهم لیگ برتر/ باز هم داور سر ما را برید؛ پیکان را برای گرفتن مساوی از استقلال یتیم هل دادند!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار