اکبرکارگرجم

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: تیم ما این روزها تنهاتر از همیشه است و هیچکس نیست که به فریاد آن برسد. برای همین برای حمایت از آن به ورزشگاه رفتم.

       

 به گزارش استقلال نیوز، در روزی که استقلال بدون مدیر، مربی، سرپرست در آخرین بازی از نیم فصل اول به میدان رفت و میهمانش شاهین بوشهر را با ۴ گل مغلوب کرد، تعدادی از پیشکسوتان این تیم به منظور حمایت از آن در ورزشگاه حضور یافته بودند. یکی از این پیشکسوتان، اکبر کارگرجم کاپیتان و ملی پوش سابق این تیم بود.

اکبر کارگرجم پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت وگو با خبرنگار مهر، در خصوص برتری 4 بر 1 استقلال مقابل شاهین بوشهر، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

  

* برتری پرگل استقلال مقابل شاهین بوشهر؟

تنها ایرادی که می‌توان به کار بچه‌ها در این بازی گرفت از هم گسیختگی در خط دفاعی بود. بچه‌های ما در دفاع کم حوصله و بی نظم بودند و این باعث شد تا مهاجمان شاهین چند بار صاحب موقعیت شده و یکبار هم به گل برسند. این اتفاق در بازیهای حساس با تیم های قوی تر می‌تواند مشکل ساز باشد. اما در فاز تهاجمی استقلال بهترین تیم ایران است. تاکتیک‌های متنوع و راه‌های رسیدن به دروازه حریف بزرگ ترین ویژگی استقلال در این فصل است. بچه‌ها مقابل شاهین ۴ گل زدند و می‌بینیم هر کدام از این ۴ گل با استفاده از یک تاکتیک خاص بود و به جز این ۴ گل، بارها هم روی دروازه حریف موقعیت ایجاد کردند. سالها بود چنین بازیهای چشم نوازی را از استقلال ندیده بودم.

* حضور در ورزشگاه آزادی؟

تیم ما همیشه مظلوم بوده و این روزها مظلوم تر و تنهاتر از همیشه است. نمی‌دانم چرا باید این تیم نه مدیرعامل داشته باشد، نه مربی، نه سرپرست و نه کسی که به دنبال حل مشکلاتش باشد. همه می‌خواهند از قِبل این تیم خودشان را مطرح کنند. من احساس کردم و تشخیص دادم در این روزهای تنهایی باید بیشتر کنار تیم باشم. برای همین هم به تمرین رفتم و سری به بچه‌ها زدم و هم برای بازی به ورزشگاه رفتم تا مثل یک هوادار در کنار تیمی باشم که موهایم را در آن سپید کردم.

* صحبت پایانی؟

وزارت ورزش باید هرچه زودتر تکلیف این تیم را مشخص کند. هوادار استقلال دیگر نمی‌پذیرد تیمش با این شرایط کار را دنبال کند. نیم فصل اول تمام شد و اتفاقاتی که برای این تیم افتاد در دنیا بی سابقه است. متاسفانه با تیم ما کاری کردند که ساختارش در حد یک تیم محلی پایین بیاید. 

   اخبار باشگاه استقلال

              


 مطالب مرتبط:

هفته پانزدهم لیگ برتر/ در زادروز عقاب بی بدیل.. ناصر حجازی؛ استقلال بدون مربی بال شاهین را چید!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار