پیمان صاحب جمعی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلال امروز شامل دو بخش است. ما یک تیم به نام استقلال داریم که فضایی کار می‌کند و یک باشگاه که در حد محلات است.

     

 به گزارش استقلال نیوز، پیمان صاحب جمعی پیشکسوت باشگاه استقلال در مصاحبه با با خبرنگار مهر، در خصوص شرایط این روزهای باشگاه استقلال،صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

 

آبی‌ها به لحاظ تاکتیکی بهترین تیم ایران هستند

در خصوص بازی استقلال مقابل شاهین و به طور کلی بازیهای این تیم هیچ چیزی نمی‌گویم چون عملکرد بازیکنان ما در میدان به خوبی گویای همه واقعیت‌ها است. چه کسی می‌تواند منکر این باشد که آبی‌ها به لحاظ تاکتیکی فعلا بهترین تیم ایران هستند؟

«باشگاه استقلال» (نه تیم استقلال) در حد محلات است

«استقلال» امروز شامل دو بخش است. بخش اول «تیم فوتبال استقلال» که عملکردش و آمارها می‌گوید یک تیم فوق العاده است که فراتر از فوتبال ایران کار  می‌کند. اما بخش دوم «باشگاه استقلال» است که چیزی در حد محلات است. وقتی باشگاهی نه مدیر دارد، نه هیات مدیره قوی، نه سرپرست، نه مربی و نه مسئولان رده بالاتری که به فکر حل مشکلات آن باشند و ساختار آن را در حد یک تیم محلی پایین آورده‌اند، باید بگویم «باشگاه استقلال» (نه تیم استقلال) در حد محلات است.

باید یک مرجع بزرگتر مشکل خود وزارت ورزش را حل کند

اما این تیم تا یک زمانی می‌تواند اینطور روی نوار پیروزی حرکت کند و اگر وزارت ورزش هرچه زودتر مشکلات آن را حل نکند، باید یک مرجع بزرگتر پیدا شود تا مشکل خود وزارت ورزش را حل کند!

دلیل این همه تعلل وزارت برای تعیین تکلیف را نمی‌دانم

نمی‌شود که وزارت ورزش هر طوری بخواهد با این تیم، هوادارانش و پیشکسوتانش رفتار کند، شخصیت آن را به بازی گرفته و احساسات هواداران آن را نادیده بگیرد. دلیل این همه تعلل برای تعیین تکلیف را نمی‌دانم.

هواداران استقلال واکنش‌های تندتری نسبت به عملکرد مسئولین خواهند داشت

اگر تکلیف نیمکت و صندلی مدیریتی استقلال به زودی حل نشود یقینا هواداران این تیم باز هم واکنش‌های تندی نسبت به عملکرد مسئولین خواهند داشت.

 

 اخبار استقلال تهران

 


 مطالب مرتبط:

آخرین تحولات باشگاه استقلال/ فتح الله زاده تا آخر هفته در هیات مدیره؛ دوشنبه موعود نزدیک است

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار