اطلاعیه باشگاه استقلال در خصوص پروپئیچ

با اعلام باشگاه استقلال، مشکل مالیاتی سید مهدی رحمتی که منجر به صدور حکم توقیف اموال این بازیکن شده بود حل شد.

       

 به گزارش استقلال نیوز، و به نقل از سایت رسمی، باشگاه استقلال، بعد از پیگیری‌ چند هفته‌ای مسئولان باشگاه استقلال و مذاکرات انجام شده از سوی اسماعیل خلیل‌زاده سرپرست این باشگاه و با مساعت فرهاد دژپسند وزیر محترم اقتصاد و دارایی و ابلاغ به رئیس اداره مالیات، مشکل مالیاتی سید مهدی رحمتی بر طرف شد.

باشگاه استقلال پیش از رسانه‌ای شدن مشکل مالیاتی مهدی رحمتی و از مدت‌ها قبل در خصوص حل این موضوع دست به اقداماتی زده بود که در نهایت به ثمر رسید.

به گزارش استقلال نیوز،سید مهدی رحمتی دروازبان سابق استقلال در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، خصوص اینکه روز گذشته سندی از توقیف اموال خود را روی صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است، صحبت های کرد که در ادامه می خوانید:

  

مجبور شدم سند توقیف اموالم را منتشر کنم

واقعا مجبور شدم این کار را انجام بدهم تا همه ببینند چه اتفاقی رخ داده است. این موضوع مربوط به امروز و دیروز نیست و سال‌ها است که فریاد می‌زنم تمام زندگی من به خاطر عدم پرداخت مالیاتم مختل شده است اما کسی به صحبت‌هایم گوش نکرد.

برای پیش پرداخت قزداد استراماچونی کمک باشگاه استقلال کردم

مالیاتم مربوط به سال‌های 90،91 و 92 بوده که البته قرار نیست ریالی از این پول به من پرداخت شود بلکه باید باشگاه آن را به اداره مالیات پرداخت کند. تا امروز هر کاری از دستم بر آمده برای استقلال انجام دادم، چنانچه در ابتدای فصل هنگامی که آقای استراماچونی قصد حضور در استقلال را داشت برای پیش پرداخت ایشان از طریق یکی از دوستانم کمک کردم تا این مبلغ پرداخت شود. این موضوع را آقایان فتحی و خطیر هم می‌توانند شهادت بدهند و هنوز هم این پول از سوی باشگاه استقلال به دوست اینجانب پرداخت نشده است.

سیستم کل زندگی‌ام به خاطر بدهی مالیاتی به هم ریخته است

در حال حاضر هم سیستم کل زندگی‌ام به خاطر این بدهی مالیاتی به هم ریخته است، حساب‌های بانکی من مسدود شده و ممنوع‌الخروج هم هستم. اگر سفرم شخصی بود پیگیر نمی شدم چنانچه در این سالها سفر تفریحی هم نرفته‌ام و سفرها یا با تیم به صورت ورزشی بوده و یا زیارتی بوده که همه را به صورت یکبار مجوز خروج اجازه گرفته‌ام. اما از آنجایی که الان بازیکن شهرخودرو هستم و به این تیم تعهد دارم  باید موضوع را پیگیری می‌کردم چون نباید این تیم لطمه بخورد و برنامه اردویی و بازی‌های آسیایی این تیم به خاطر من دچار مشکل شود.

مسائل مالی همیشه برایم در اولویت آخر بوده است!

با آقایان فتح‌الله‌زاده، افشارزاده و افتخاری و همچنین خود آقای فتحی چندین و چند بار در این زمینه صحبت کردم و حتی هر سال روی پرداخت آن به توافق رسیدیم که متاسفانه تا امروز این مشکل پابرجا باقی مانده است. متن توافقنامه‌ها هم موجود است. در این‌ سالها هرگز مسائل مالی برایم در اولیت نبوده و هر جایی لازم بود به تیم کمک کردم. مثل بحث پیش پرداخت به بازیکنان که سعی کردم باشگاه به خاطر کمبود منابع مالی ، اول به بازیکنان جدید تیم پول بدهد تا آنها با فراغ بال به تمرینات اضافه شوند. مثل کاوه رضایی و .... که به هنگام عقد قرارداد از دریافت پیش پرداخت خودم صرفنظر کردم تا آن مبلغ به کاوه پرداخت شود. به هر حال مسائل مالی همیشه برایم در اولویت آخر بوده و امروز هم اگر موضوع مالیاتم را مطرح کردم برای این است که به یک باشگاه دیگر تعهد دارم و آنها نباید به خاطر من ضرر کنند.

 اخبار باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار