bhrm fshrzdh 3 1

بهرام افشارزاده سرپرست استقلال با اعلام اینکه به زودی مطالبات تمامی بازیکنان خارجی استقلال پرداخت خواهد شد هواداران را از نگرانی در آورد

 

به گزارش استقلال نیوز بهرام افشارزاده در گفت و گو با خبرنگار کاپ در رابطه با دیدار استقلال مقابل سپاهان اظهار داشت: بازی سختی مقابل سپاهان داریم. فکر می کنم بازیکنان از انگیزه بالایی برای برتری در این بازی برخوردار هستند. اینطور که هر روز پیگیری می کنم و می شنوم تمرینات بسیار خوبی را هم انجام می دهند.

وی درباره اینکه پیش بینی اش از این بازی عنوان کرد: تمام فکر و ذکر بازیکنان این است که 3 امتیاز این بازی را بگیرند چون می خواهیم قهرمان شویم. با شناختی از بازیکنان دارم هر کاری می کنند تا به 3 امتیاز این بازی برسند.

سرپرست باشگاه استقلال درباره دربی هفته آینده تصریح کرد: به نظرم برای صحبت کردن درباره دربی زود است چون ما یک بازی قبل از آن داریم. البته دربی هم مثل بازیهای دیگر است و 3 امتیاز دارد. ما بازی به بازی پیش می رویم و به دنبال 3 امتیاز آن بازی هم هستیم.

افشارزاده درباره پرداخت طلب توزی گفت: خدا را شکر توانستیم بعد از مکاتبه ای که با فیفا داشتیم، مبلغ طلب او را پرداخت کنیم. قبل از این هم آرزه، گده، لاوره، داسیلوا و... پرونده این بازیکن را هم ببندیم تا هواداران استقلال هیچ نگرانی نداشته باشیم. البته من فقط و فقط برای باشگاه استقلال و هوادارانش این اقدامات را انجام می دهم چون این باشگاه با قدمت طولانی نباید خطری تهدیدش کند. ما چند پرونده دیگر هم داریم که به مرور زمان آنها را نیز پرداخت می کنیم.

وی در رابطه با ملاقاتش با صاحب پناه، رئیس سابق هیات مدیره استقلال بیان داشت: او دیروز زحمت کشید و برای تبریک سال نو نزد من آمد. خاطرات گذشته را نیز مرور کردیم. من با اینکه سالیان زیادی است که در ورزش هستم، هیچ مشکلی با کسی ندارم.

سرپرست باشگاه استقلال درباره پستی که برهانی در اینستاگرام منتشر کرده و اعلام کرده حرفهای زیادی برای گفتن دارم، گفت: من دیروز با برهانی صحبت کردم و به او گفتم که هر مشکلی داری، به خودم بگو. برهانی مثل دیگر بازیکنان بزرگ ما زحمات زیادی برای استقلال کشیده است. بازیکنان بزرگ استقلال از نظر اخلاقی و فنی جزو بهترین ها هستند.

افشارزاده در پایان افزود: تلاش می کنم همراه با سایر اعضای هیات مدیره قبل از دربی در تمرین حاضر شوم تا همگی با بازیکنان صحبت کنیم و به آنها آرامش دهیم. از هواداران نیز می خواهیم که برای حمایت از تیمشان به ورزشگاه بیایند.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار