a2519f3d 2c87 49b9 a2a2 31b755a42e3e

عضو هیات مدیره استقلال اعلام کرد ما از فدراسیون طلب مالی داشته و هزینه پرداختی توسط فدراسیون بابت طلب توزی بر اساس همین مطالبات بوده است

 

به گزارش استقلال نیوز مسعود معینی درباره پرداخت طلب توزی و این انتقاد برخی طرفداران پرسپولیس که چرا فدراسیون به باشگاه استقلال کمک کرده است اظهار داشت: تا جایی که من در آخرین جلسه هیات مدیره از صحبت های آقای افشاریان استنباط کردم آن مبلغ متعلق به استقلال بود که باید فدراسیون آن را زنده می کرد و مدیرعامل باشگاه با آقای کفاشیان جلسه گذاشت و مشکل حل شد. در نظر داشته باشید که اگر باشگاه استقلال تا امروز (جمعه) این پول پرداخت نمی کرد قطعا سه امتیاز از تیم کسر می شد. پرسپولیسی ها فکر نکنند که فدراسیون به ما پولی از خودش داده و حالا باید به آنها هم پرداخت کنند در واقع در چنین شرایطی که باشگاه ها شرایط اضطراری دارند و بحث منافع ملی در میان است باید همه کمک کنند تا مشکل حل شود. 

وی در پاسخ به این سوال که باشگاه استقلال برای پرداخت طلب ساموئل چه برنامه دارد، خاطرنشان کرد: درباره ریز مسایل باید با آقای افشارزاده و آقای مأنوسی فر صحبت کنید اما جا دارد که بنده به موضوع مهمی اشاره کنم و آن هم این است که ما وقتی می بینیم در این شرایط باشگاه استقلال باید یک میلیاردو200 میلیون تومان بابت بازیکنی پرداخت کند که برای باشگاه ثمره ای نداشته است دلمان می سوزد. خداوند از سر تقصیرات باعث و بانی این اتفاق که عوامل سودجویی بوده اند نگذرد. افرادی که در این جریانات دست داشته اند به باشگاه بزرگ استقلال ضربات سختی وارد کرده اند. متاسفانه در این مسایل باشگاه باید بابت برخی بازیکنان مثل هلمکه حتی 5 دقیقه هم در این تیم بازی نکرد پول های هنگفتی پرداخت کند که این مسایل ضعف کسانی که رای به جذب این بازیکنان داده اند را می رساند. وقتی یک بازیکن جذب می شود و 5 دقیقه هم بازی نمی کند باید مدیریت باشگاه و سرمربی را مورد سوال قرار داد. 

عضو هیات مدیره استقلال در ادامه بیان داشت: در باشگاهی مثل استقلال می توان با مبلغ یک میلیاردو200میلیون تومان سه بازیکن خوب وطنی را جذب کرد و بار فنی تیم را بالا برد ولی این پول ها صرف اشتباهات برخی افراد می شود. بطور مثال در بارسلونا که آن مبالغ هنگفت را به مسی می دهند، بار فنی تیم شان با حضور این بازیکن در بهترین سطح می رسد. یادم می آید که مرحوم رایکوف همیشه درباره اکبر کارگرجم می گفت اکبر بهترین بازیکن ایران است زیرا در 16 دیدار جام تخت جمشید مستمر بازی می کند و بهترین نمایش را ارایه می دهد. ما بازیکنی می خواهیم که به این شکل در خدمت تیم باشد. 

معینی درباره جلسه ای که قرار بود با حضور اعضای هیات مدیره و کادر فنی استقلال برگزار شود نیز تصریح کرد: این جلسه برگزار نشد. البته شاید فردا باشد که هنوز خبری نداده اند. این احتمال هم وجود دارد که خود آقای افشارزاده موضوعات فنی مطرح شده از سوی بنده را به کادر فنی اعلام کند و دیگر نیاز به جلسه نباشد. 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار