20120205151938 fariba

پیشکسوت استقلال گفت: بازی با سپاهان هیچ فرقی با دربی ندارد و استقلال باید با همه توانش به میدان برود.


به گزارش استقلال نیوز، بهتاش فریبا در گفت و گو با کاپ درباره دیدار استقلال مقابل سپاهان اظهار داشت: فارغ از هر نتیجه ای که در بازی رفت این دو تیم رقم خورده استقلال باید با تمام قوا در این مصاف به میدان برود. این تیم در دیدار قبلی مقابل استقلال خوزستان به رغم غیبت تعدادی از بازیکنان اصلی اش فوتبال زیبایی را به نمایش گذاشت که حالا انتظار می رود با بازگشت نفرات غایب در این دیدار عملکردی بهتر داشته باشد.
وی در این باره که گفته می شود سپاهان شرایط خوبی ندارد و استقلال می تواند به راحتی این تیم را از پیش رو بردارد بیان داشت: سپاهان برای جبران شکست آسیایی و همچنین بهبود جایگاهش به مصاف استقلال خواهد آمد. علاوه بر این دیدار این تیم مقابل استقلال همواره جزو بااهمیت ترین مسابقات لیگ برتری بوده است. به همین خاطر به هیچ عنوان این بازی برای استقلال راحت نیست.
پیشکسوت استقلال اضافه کرد: این بازی در ورزشگاه آزادی برگزار می شود و سپاهانی ها با توجه به شکست خانگی دور رفت برای جبران نتیجه رقم خورده در اصفهان به تهران می آیند. از این رو استقلال به هیچ وجه نباید حریفش را دست کم بگیرد. از طرفی حضور تماشاگران هم می تواند در این دیدار به استقلال کمک کند تا به خواسته اش برسد.
فریبا در این باره که استقلال هشت بازیکن در خطر محرومیت برای دربی دارد توضیح داد: هر مسابقه ای سه امتیاز دارد. این درست که نتیجه دربی برای طرفداران استقلال با اهمیت است اما این را هم باید در نظر گرفت که کسب هر سه امتیاز بازی مقابل سپاهان، استقلال را دوباره به صدر بر می گرداند. بنابراین سه امتیاز این بازی هیچ فرقی با سه امتیاز دربی ندارد و تیم باید با همه توانش به میدان برود.

 

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار