دیدار استقلال و ماشین سازی

نیمه نخست دیدار تیم‌های استقلال ایران و ماشین سازی تبریز در حالی که آبی پوشان برای سومین دیدار متوالی هیچ کادر فنی ای روی نیمکت نداشتند با تساوی به پایان رسید.

 

به گزارش استقلال نیوز، تیم‌های استقلال ایران و ماشین سازی تبریز در هفته شانزدهم لیگ برتر فصل 1398/99 از ساعت 17:30 امروز(پنجشنبه 28 آذر 98) در ورزشگاه آزادی با قضاوت سیدوحید کاظمی به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. گل های این دیدار در نیمه نخست را شیخ دیاباته در دقیقه 23 برای استقلال و محمد قادری در دقیقه 34 برای ماشین‌سازی به ثمر رساندند.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، روزبه چشمی، محمد دانشگر، عارف غلامی، وریا غفوری، هرویه میلیچ، مسعود ریگی، علی کریمی، آرش رضاوند، مهدی قائدی، شیخ دیاباته

ترکیب ماشین سازی تبریز: حامد لک، شاهین توکلی، عزیز معبودی، دوسانتوس، محمد مسلمی‌پور، احمد زنده‌روح، قائم اسلامی‌خواه، سامان نریمان‌جهان، محمد قادری، بابک مرادی، علی آل‌کثیر

دقیقه 4: ارسال روی دروازه ماشین‌سازی از سمت راست به شیخ دیاباته رسید که ضربه این بازیکن پس از برخورد به مدافعان به اوت رفت.

دقیقه 7: حمله همه جانبه استقلالی‌ها روی دروازه ماشین‌سازی و در نهایت توپی که پشت محوطه جریمه به مسعود ریگی رسیده بود، شوت این بازیکن را به دنبال داشت که توپ از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 15: مهدی قائدی پس از نفوذ به محوطه جریمه ماشین‌سازی به قصد گلزنی شوتی را روانه دروازه این تیم کرد که واکنش حامد لک را به دنبال داشت.

دقیقه 18: ارسال روی دروازه ماشین‌سازی اشتباه حامد لک را در تصاحب توپ به دنبال داشت و این مسئله می‌توانست با حضور مهدی قائدی به موقعیتی خطرناک تبدیل شود، اما در لحظه پایانی لک موفق به دفع توپ شد تا یک کرنر نصیب استقلال شود.

دقیقه 20: توپی که در یک سوم دفاعی تیم ماشین‌سازی از سمت راست به سمت چپ ارسال شده بود، با شوت تک ضرب میلیچ همراه شد که لک با واکنشی به موقع تن به کرنر داد.

دقیقه 22: مسعود ریگی از تیم استقلال پس از خطایی که انجام داد و اعتراضی که به دنبال داشت، با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه 23: شیخ دیاباته روی پاسی که از علی کریمی میان مدافعان ماشین‌سازی دریافت کرد، موفق شد با ضربه‌ای خلاف جهت دروازه حامد لک را باز کند.

دقیقه 26: پاس در عرض مهدی قائدی به پشت محوطه جریمه برای علی کریمی، ضربه این بازیکن در شرایطی نامتعادل را به دنبال داشت که توپ پس از برخورد به تیر دروازه به اوت رفت.

دقیقه 34: محمد قادری، روی پاسی که علی آل‌کثیر از سمت راست به داخل محوطه جریمه ارسال کرده بود موفق شد دروازه استقلال را باز کند.

دقیقه 37: وریا غفوری با خطایی که روی محمد قادری انجام داد، با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه 38: ارسال از راه دور بازیکنان ماشین‌سازی از روی ضربه ایستگاهی در شرایطی به محوطه جریمه استقلال رسید که نه بازیکنان مهاجم و نه بازیکنان مدافع تأثیری روی توپ نداشتند تا توپ پس از برخورد به تیر دروازه استقلال، توسط مدافعان این تیم دور شود.

دقیقه 38: علی آل‌کثیر با خطا روی میلیچ و گرفتن ضد حمله استقلالی‌ها، از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

دقیقه 39: وریا غفوری پس از حرکت در عرض محوطه جریمه ماشین‌سازی، شوتی سنگین را روانه دروازه این تیم کرد که توپ به تیر دروازه برخورد کرد و به اوت رفت.

دقیقه 3+45: پس از اعلام خطای شیخ دیاباته روی حامد لک، دروازه‌بان ماشین‌سازی وارد جنگ لفظی با محمد دانشگر شد که داور مسابقه هر دو بازیکن را با کارت زرد جریمه کرد.

دقیقه 4+45: سوت پایان بازی در نیمه نخست.

 

اخبار رسمی باشگاه استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

داوران هفته شانزدهم لیگ برتر 98/99 مشخص شدند؛ داور قائمشهری قاضی دیدار استقلال و ماشین سازی تبریز!

هفته پانزدهم لیگ برتر/ در زادروز عقاب بی بدیل.. ناصر حجازی؛ استقلال بدون مربی بال شاهین را چید!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار