بهرام امیری

مشاور مدیرعامل باشگاه استقلال: باید یک جلسه برگزار کنیم تا ببینم در چه ضمینه ای می تونم به استقلال کمک کنم اما مطمئنا تلاش می کنیم مشکلات استقلال رو حل کنیم!

 

به گزارش استقلال نیوز؛ بهرام امیری مشاور مدیرعامل باشگاه استقلال در گفتگو با فارس در خصوص اضافه شدن به کادر مدیریتی باشگاه استقلال صحبت های کرد که در ادامه می خوانید:

 

* ارتباط من و خلیل‌زاده خیلی نزدیک است

اسماعیل خلیل‌زاده دوست 20 ساله من است و چه داخل و چه خارج از کشور با هم ارتباط داشتیم. زمانی که تیم جودوی استقلال دست من بود، ایشان در رشت به ما کمک کرده و هتل خود در اختیار تیم گذاشت. ارتباط من و خلیل‌زاده خیلی نزدیک است و از من خواستند که کمک کنم، من هم به‌عنوان یک استقلالی هر کاری از دستم بر بیاید، انجام خواهم داد.

* نمی‌دانم چه کمکی می‌توانم انجام دهم

به‌عنوان کسی که از سال 69 در کنار استقلال است، باید صحبت کنم و ببینم که در چه زمینه‌هایی می‌توانم کمک کرده و مؤثر باشم. در حال حاضر مشاور سرپرست باشگاه هستم تا ببینیم در آینده در چه زمینه‌های دیگر می‌توان کمک کرد. من دو سه سال از باشگاه استقلال دور بودم و هنوز نمی‌دانم چه کمکی می‌توانم انجام دهم.

* قرار است دوستان کاربلد به باشگاه استقلال اضافه شوند

اما آمده‌ایم تا هر چه بلد هستیم، پیاده کنیم. قرار است دوستان خوب و کاربلد دیگری به مجموعه باشگاه اضافه شوند، چرا که در برخی از پست‌ها خلاء‌هایی وجود دارد.

* تلاش می کنیم مشکلات استقلال را حل کنیم

این سؤال را باید از آقای خلیل‌زاده بپرسید، چون من خیلی دقیق خبر ندارم. امیدوارم در کنار هم بتوانیم مشکلات استقلال را حل کنیم و تیمی داشته باشیم که تمام استقلالی‌ها می‌خواهند.

اخبار استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

چند خبر کوتاه از استقلال/ لغو دیدار با سپاهان به دلیل آلودگی هوا؛ انتصاب جدید در باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار