بهتاش فریبا

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: فرهاد مجیدی بهترین گزینه برای هدایت استقلال در مقطع فعلی بود که باید حمایت شود ولی او در نیم فصل دوم کار سختی دارد.

                

 به گزارش استقلال نیوز، بهتاش فریبا پیشکسوت باشگاه استقلالدر گفتوگو با خبرنگار فارس، در خصوص انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی تیم استقلال،صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

  

با بی‌درایتی مدیریت، مجیدی بهترین گزینه بود

شرایط در این هفته‌ها به شکلی پیش رفت که شاید خیلی‌ها مخالف بودند مجیدی سرمربی شود اما حالا که در این مقطع قرار گرفتیم و حالا که با بی‌درایتی مدیریت استراماچونی از استقلال رفت فکر می‌کنم بهترین گزینه برای هدایت استقلال فرهاد مجیدی است چون او هم ایرانی است و هم قراردادی با جایی ندارد و هم اینکه بین هواداران از محبوبیت خوبی برخوردار است. از سوی دیگر هم ارز مملکت را از دست نمی‌دهیم و هم یک جوان وطنی را به عنوان سرمربی انتخاب می‌کنیم که از این بابت باید خوشحال هم باشیم البته به این موضوع اشاره کنم که کار بسیار سخت است چون الان 5 تیم مدعی شده‌اند و استقلال باید در نیم‌فصل دوم که معمولاً سخت می‌شود با پرسپولیس، سپاهان، تراکتور که خودش را رسانده صنعت نفت آبادان و حتی شهرخودرو که در نیم‌فصل دوم به بالای جدول اضافه می‌شود رقابت کند.

* کار برای رسیدن به صدر جدول بسیار سخت است

برگشت استقلال از جایگاه پنجم به صدر جدول کار بسیار سختی است اما از یک طرف هم وقتی نفرات تیم را می‌بینم دلم گرم می‌شود. اگر درایت فنی و مدیریتی در این تیم صورت بگیرد مطمئناً استقلال می‌تواند در نیم‌فصل دوم نتایج خوبی را کسب کند.

* هواداران با یک مساوی یا باخت استقلال را به چالش نکشند

تماشاگران استقلال در این چند سال خیلی سختی کشیدند و امسال تیم‌شان به جایگاهی رسیده که شرایط قهرمانی دارد. اما من خواهشم از آنها این است که از تیم‌شان حمایت کنند و صبور باشند و با یک مساوی یا باخت کاری انجام ندهند که استقلال دچار چالش شود. از پیشکسوتان هم می‌خواهم حمایت خود را از تیم برای موفقیت انجام بدهند و استقلال به شرایط دلخواه برسد.

* انتخاب مجید نامجومطلق به عنوان دستیار هوشمندانه بود

به نظرم مجیدی انتخاب هوشمندانه‌ای داشت چون نامجومطلق بازیکن بزرگی در استقلال بوده و سال‌ها در تیم ملی بازی کرده است تفکرات نامجومطلق هجومی است و حضور وی در کنار فرهاد مجیدی می‌تواند یک استقلال هجومی را برای نیم‌فصل دوم رقم بزند.

* وزارت باید در زمینه مدیریتی باشگاه استقلال تصمیم بگیرد

ابتدا باید بینیم قانون چه می‌گوید اگر خلیل‌زاده نمی‌تواند به عنوان مدیرعامل انتخاب شود این وزارت باید در این زمینه تصمیم بگیرد. من آشنایت خاصی با خلیل‌زاده ندارم و حتی یک مرتبه هم او را از نزدیک ندیدم اما اگر به صورت کلی بخواهیم شرایط را بررسی کنیم معتقدم استقلال نیاز به یک فرد باتجربه دارد که هم ارتباطات اجتماعی خوبی داشته باشد و هم از نظر مالی و قانونی بتواند باشگاه را دچار تحول کند.

علی فتح‌الله‌زاده شرایط مدیرعاملی باشگاه استقلال را دارد

مدیرعامل استقلال باید به قوانین فیفا و AFC آشنا باشد و من تصور می‌کنم در بین اعضای هیأت مدیره استقلال تنها کسی که به قوانین آشنا است و تجربه کار در باشگاه پرطرفدار را دارد فقط علی فتح‌الله‌زاده است. او شرایط مدیرعاملی باشگاه را دارد چون با استقلال چندین جام به دست آورده و تا این فرد در هیأت مدیره حضور دارد چرا او به عنوان مدیرعامل انتخاب نشود؟ البته من همه جا گفته‌ام اگر فتح‌الله‌زاده مدیرعامل می‌شود باید دسته چک خود را با خودش بیاورد! فتح‌الله‌زاده هم تجربه بیشتری نسبت به دیگران دارد و هم در قوانین و ارتباطات کار بلد است البته در کنار همه این‌ها مسائل مالی بسیار مهم است و باید از لحاظ مالی مدیرعامل باشگاه نیز ساپورت شود. به طور مثال در مورد قضیه استراماچونی از هفته اول از این مربی حمایت کردم و تا روز آخر این حمایت ادامه داشت ولی او رفتارهای عجیبی دید و بی‌معرفتی هم کرد و از استقلال رفت اما اگر یک مدیرعامل کار بلد فوتبال در استقلال حضور داشت یا اگر همین فتح‌الله‌زاده در این باشگاه بود نمی‌گذاشت استراماچونی به این راحتی برود. ارتباطات در مدیریت استقلال و پرسپولیس خیلی مهم است و وزارت ورزش باید این مسائل را در انتخاب مدیرعامل لحاظ کند تا این باشگاه دوباره وارد چالش نشود.

   اخبار استقلال ایران

                


 مطالب مرتبط:

پس از فراری دادن استراماچونی/ فرهاد مجیدی رسما سرمربی استقلال شد!

آخرین تحولات باشگاه استقلال(2)/ فتح الله زاده هم از وزیر ورزش بازی خورد؛ استراماچونی دروغگویان را رسوا کرد!

آخرین تحولات باشگاه استقلال/ بازگشت استراماچونی بعد از تعطیلات؛ فتح الله زاده مدیرعامل استقلال نشد!

سیاست های کثیف وزارت ورزش به ثمر نشست/ استراماچونی از ایران رفت!!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار