هروویه میلیچ

مدافع کروات تیم فوتبال استقلال در نامه ای به این باشگاه خواستار فسخ قرارداد خود شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، در شرایطی که قرار بود هروویه میلیچ مدافع کروات استقلال امروز به تهران برگردد و حتی مسئولان باشگاه استقلال برای این بازیکن بلیت هم تهیه کرده بودند اما این بازیکن به یکباره با ارسال نامه به باشگاه استقلال اعلام کرد دیگر باز نخواهد گشت.

این اتفاق در شرایطی رخ داد که استقلالی ها اعلام کردند میلیچ قرار است به همراه دیاباته به تهران برگردد ولی این بازیکن شب گذشته با ارسال نامه رسمی خواهان قطع همکاری خود با استقلال شده است.

تلاش های مسئولان باشگاه استقلال برای بازگردادن این بازیکن به تهران هنوز به نتیجه نرسیده و به نظر می رسد مسئولان این باشگاه قید حضور این بازیکن در تهران را زده اند.

این اتفاق در شرایطی رخ داده که استقلال در جناح چپ تنها میلاد زکی پور را در اختیار دارد و باید دید مسئولان این باشگاه چه تصمیمی برای جایگزینی میلیچ خواهند گرفت.

هروویه میلیچ

به گزارش استقلال نیوز، باشگاه استقلال امشب اطلاعیه در خصوص وضعیت میلیچ صادر کرد که در ادامه می خوانید:

هروویه میلیچ در پایان رقابتهای نیم‌فصل اول و پیش از ترک تهران فرد معتمدی را جهت دریافت مطالبات خود به باشگاه استقلال معرفی کرد و حقوق میلیچ به نماینده او پرداخت و رسید آن برای مدافع کروات تیم استقلال و وکیلش ارسال شد.

قرار بود میلیچ چهارم ژانویه(۱۴ دی ۱۳۹۸) به تهران برگردد اما به دلیل تولد فرزندش خواستار مرخصی بیشتری شد که مورد موافقت کادرفنی تیم استقلال قرار گرفت. طبق برنامه قبلی او باید امروز(۹ ژانویه) وارد تهران می‌شد اما شب گذشته وکیل او از طریق ایمیل به باشگاه استقلال خبر داد که میلیچ می‌خواهد قراردادش را فسخ کند.

باشگاه استقلال جهت حضور قدرتمند در نیم‌فصل دوم رقابتها به مدافع ارزشمند خود نیاز دارد و میلیچ موظف است در اسرع وقت به تهران بازگردد و باشگاه این موضوع را به جدّ پیگیری خواهد کرد.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار