محمد نوری

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: از عملکرد مدیران باشگاه شگفت زده هستم چون تا ساعاتی دیگر پنجره نقل و انتقالاتی بسته می‌شود اما آنها دنبال حکم زدن هستند.

 

به گزارش استقلال نیوز، محمد نوری پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با انتقاد از عملکرد مدیریت باشگاه در نقل و انتقالات، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

  

به انتخاب سعید رمضانی به عنوان سرپرست انتقاد دارم

نمی دانم مدیران باشگاه استقلال چه کار می کنند و چرا همیشه با تمصمیات عجیبشان ما را شگفت زده می کنند. در حالی که این تیم از کمبود بازیکن رنج می برد و ساعاتی دیگر پنجره نقل و انتقالات بسته می شود، آنها به فکر حکم زدن برای افراد هستند. برای سعید رمضانی احترام قائلم اما به انتخاب او به عنوان سرپرست انتقاد وارد می کنم. رمضانی با کدام سابقه در استقلال سرپرست این تیم می شود در حالی که خود استقلال پیشکسوتان زیادی دارد که واجد شرایط هستند. تکرار می کنم رمضانی انسانی متشخص و قابل احترام است اما او سابقه‌ای در استقلال ندارد و مدیران باشگاه باید با وسواس بیشتری دست به انتخاب سرپرست می زدند.

در باشگاه هر کسی ساز خودش را می زند

تنها جذب ارسلان مطهری و یک بازیکن خارجی امتحان پس نداده برای مدیران این مجموعه نمره قبولی نیست. تیم در پست های مختلف به بازیکن نیاز داشت. در نیم فصل دوم بازیها فشرده تر می شود و این تعداد بازیکن اصلا برای مدعی بودن کافی نیست. اما انگار در باشگاه ما هیچکس به فکر این موضوع نیست و هر کسی ساز خودش را می زند.

* معادلات باشگاه را فتحی تعیین می کند

امیرحسین فتحی در حالی از مدیرعاملی استعفا داد که هنوز عضو هیات مدیره است و آن چیزی که ما می بینیم هنوز اختیاراتش در حد مدیرعامل می باشد و معادلات باشگاه را او تعیین می کند. این درست نیست. به نظر می رسد برای ساکت کردن هواداران و منتقدان چنین تدبیر کرده اند که فتحی به ظاهر استعفا دهد اما عملا مدیرعامل در سایه باشد.

* روزهای خوبی در انتظار استقلال نیست

روندی که ما از باشگاه می بینیم روزهای خوبی برای این تیم در نیم فصل دوم قابل تصور نیست. امیدوارم من اشتباه کرده باشم اما بعید است در پایان این فصل باز هم حسرت قهرمانی برای ما باقی نمانده باشد.

 اخبار استقلال

        


 مطالب مرتبط:

چند خبر کوتاه از استقلال/ دو انتصاب جدید در باشگاه استقلال؛ هافبک مهاجم نیجریه استرالیایی وارد ایران شد!

محمد نوری: دست استراماچونی روی نیمکت خالی است؛ بازی با سپاهان بهترین آزمون برای آبی پوشان بود

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار