مهران پور

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: بازگشت دیاباته به استقلال در زمان نقل انتقالات بهترین خبر برای هواداران است زیرا از دست دادن چنین مهره مهمی با هیچ خریدی جبران نمی شد

 

 به گزارش استقلال نیوز، محمدرضا مهران پور پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت وگو با مهر، در مورد شرایط استقلال پس از جانشینی فرهاد مجیدی به جای استراماچونی و شرایط این تیم در ادامه فصل صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

 

حفظ شاکله و استخوانبندی الویت استقلال بود

آبی پوشان با همین بضاعت نیم فصل اول عملکرد خوبی داشتند و اولویت برای این مجموعه حفظ شاکله و استخوانبندی تیم بود. بازیکنان تازه به هماهنگی لازم رسیده بودند و صلاح نبود رفت و آمدهای زیادی در این تیم صورت گیرد.

* تغییرات زیاد در نقل انتقالات به صلاح استقلال نبود

آبی پوشان با همین بضاعت نیم فصل اول عملکرد خوبی داشتند و اولویت برای این مجموعه حفظ شاکله و استخوانبندی تیم بود. بازیکنان تازه به هماهنگی لازم رسیده بودند و صلاح نبود رفت و آمدهای زیادی در این تیم صورت گیرد.

* بازگشت دیاباته از جذب بازیکن مهمتر بود

به نظرم بازگرداندن دیاباته از جذب چند بازیکن مهم تر بود و مسئولان باشگاه انرژی زیادی صرف این موضوع کردند و اگر لحظه‌ای غفلت می‌کردند یکی از مهم ترین بازیکنان خود را از دست می‌داد.

* الکویت یکی از تیم‌های خوب غرب آسیا است

نباید فریب نام این تیم را خورد. الکویت یکی از تیم‌های خوب غرب آسیا است و با اینکه بازی در تهران است اما باز هم کار ساده‌ای مقابل این تیم نداریم. امیدوارم مجیدی کارش را در استقلال با پیروزی آغاز کند. به خصوص که اولین آزمون او یک بازی حذفی و آسیایی است و در صورتی که خدای ناکرده این بازی با شکست همراه باشد، صدمه روحی جبران ناپذیری نصیب تیم می شود.

اخبار استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

هفته هفتم لیگ برتر/ غول خفته بیدار شد؛ استقلال در شهر قدس سایپا را 4تایی کرد!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار