استقلال ایران

باشگاه استقلال به تصمیم AFC مبنی بر برگزاری دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا در کشور ثالث واکنش نشان داد.

 

به گزارش استقلال نیوز، بعد از تصمیم سیاسی AFC مبنی بر اینکه باشگاه های ایرانی حق میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا را ندارند و می بایست در کشور ثالث از رقیبان خود میزبانی کنند، باشگاه استقلال موضع گیری شدیدی در این خصوص انجام داد.

 

اسماعیل خلیل زاده سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال در این خصوص در گفت و گوی تلفنی با اخبار ورزشی شبکه 3 گفت:

پیش‌تر گفتیم به هیچ وجه در کشور بی‌طرف بازی نمی‌کنیم. این یک بازی سیاسی بوده و ایران کشوری امن است. اگر این موضوع را قبول کنیم، تن به ذلت داده‌ایم. کشور ما باعزت است و برای یک یا چند بازی، عزت ایران را خراب نمی‌کنیم.

فردا(شنبه) جلسه‌ای در وزارت ورزش و جوانان برگزار و در این باره تصمیم‌گیری می‌شود. اگر نتیجه این جلسه منجر به برگزاری دیدارهای ما در کشور بی‌طرف شود، حاضر به این کار نیستیم و عواقب آن را می‌پذیریم.

 

همچنین محمد نوری فر مدیر رسانه ای باشگاه استقلال با انتشار ویدئویی از حضور پر رنگ و حماسی هواداران استقلال در ورزشگاه آزادی، هواداران ایرانی و پیج ها و کانال های هواداری تیم های ایرانی حاضر در ACL را با هشتگ "لیگ قهرمانان به هواداران ایرانی نیاز دارد" دعوت به اتحاد کرد.

نوری فر در این باره نوشت:

طبق تجربه و خاطراتی که در همه این سالها از مذاکره با فدراسیون‌های جهانی و کنفدراسیون‌ها داریم، چندان امیدی به رایزنی‌ها نیست. از سوی دیگر فاکتور واقعی نماینده‌های ایران در لیگ قهرمانان آسیا تماشاگران هستند که اعتراض آنها در روزها و ساعت‌های باقیمانده در شبکه‌های اجتماعی شاید اثرگذار باشد.

در این راه نیاز به اتحاد بین هواداران استقلال و پرسپولیس و سپاهان و شهرخودرو است و استفاده از هشتگ‌ مشترک..

ACLneedsIranFans#

 

خبرگزاری استقلال نیوز به باشگاه استقلال و در راس آن اسماعیل خلیل زاده توصیه می کند از اقدامات هیجانی و شتابزده در این مورد اجتناب کند و کاسه داغ تر از آش نشود! و حل این مشکل را به عهده فدراسیون فوتبال و لابی های سیاسی وزارت ورزش گذاشته و خود را در این مسائل کلان دخالت ندهند.

در پایان از شخص اول ورزش مملکت(مسعود سلطانی فر) می خواهیم چنانچه از اعمال فشار به مدیران شهرخودرو برای اخذ رضایتنامه سرمربی این تیم و همچنین خرید بازیکن خارجی مورد دار! برای تیم محبوب خود فارغ شده اند، لطف نموده و منت بر سر فوتبال بی در و پیکر این مملکت گذاشته و دسته گلی که به آب داده شده است را هر جور شده سر و سامان دهند تا کارنامه سیاهشان سیاه تر از این نشود!

 

اخبار استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

برگ زرینی دیگر برای فدراسیون بی افتخارِ پنج ستاره/ AFC میزبانی را از باشگاه های ایرانی گرفت!

واکنش خلیل زاده به جوسازی رسانه ای اعراب/ ایران امن‌ترین کشور منطقه است

چند خبر کوتاه از استقلال/ قریب گزینه مدیرعاملی استقلال شد؛ الکویت خواهان برگزاری دیدار در زمین بی طرف!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار