عبدالرضا موسوی

عضو جدید هیات مدیره استقلال گفت: عجله‌ای برای حکم گرفتن در باشگاه استقلال ندارم و برای رضای خدا در حال کمک به مجموعه باشگاه استقلال هستم!

 

به گزارش استقلال نیوز، عبدالرضا موسوی عضو جدید هیات مدیره باشگاه استقلال در گفت و گو با فارس در مورد شرایط استقلال و همچنین با انتقاد از محمد نوری پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد ایشان صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

  

* برای رضای خدا به باشگاه استقلال کمک می کنم

این که من با اعضای هیات مدیره اختلاف دارم  موضوعی است که در صفحات مجازی به راه افتاده ولی اصلا صحت ندارد. نمی‌دانم چرا این شیطنت‌ها صورت می‌گیرد و پشت پرده اش چیست ولی در هر صورت این اخبار کذب است و من هیچ اختلافی با هیچ‌کدام از اعضای محترم ندارم.در مورد حکم بنده هم خود آقای وزیر گفت اول باید مجمع تشکیل شود و سپس حکم صادر شود.من هم همین جا اعلام می‌کنم عجله‌ای برای حکم ندارم و برای رضای خدا در حال کمک به مجموعه باشگاه استقلال هستم. مطمئنا چه در اینجا باشم یا نباشم از این کمک دریغ نخواهم کرد.

* نوری چه کاره است که در مورد من صحبت می کند!

نوری دیگر چه کسی است؟ او چه کاره است که در مورد من چنین اظهار نظری انجام داده است. قرار نیست کسی که یک سال یا نهایتا 2 سال در استقلال بازی کرده در مورد مدیران باشگاه اظهار نظر کند. آیا او واقعا فکر کرده چون یکی دو سال برای استقلال بازی کرده می‌تواند چنین حرفی بزند؟ من از این رفتار متاسف هستم و اصلا چنین فردی را حساب نمی‌کنم.

* آمده‌ام که به استقلال خدمت کنم

استقلال برای اشخاص نیست و برای مردم است. من آمده‌ام که به استقلال خدمت کنم، هر کسی می‌تواند به این باشگاه خدمت کند جلو بیاید. اگر از من خواسته شده به استقلال بیایم به این دلیل است که مدتی شاهد چالش‌های اجتماعی وجود داشت و من هم وظیفه خودم می‌دانم به عنوان یک خدمتگذار قدمی بردارم و به این باشگاه کمک کنم.

* کمک من به استقلال مقطعی خواهد بود!

استقلال توان این را دارد که خودش پول بسازد، فقط در این راستا مدیر می‌خواهد. باشگاه استقلال آنقدر بزرگ است که می‌تواند درآمدسازی داشته باشد نه اینکه به کمک من نیاز داشته باشد. تاکید می‌کنم من اگر در حال کمک به استقلال هستم مقطعی است چون خواستم تیم از بحران خارج شود. من برای درآمدزایی در استقلال برنامه و طرح دارم و قطعا کمک می‌کنم این طرح‌ها اجرایی شود.

*باید باشگاه را به سمت تجاری شدن ببریم

استقلال باشگاه کوچکی نیست که درگیر زمین تمرین و خوابگاه و اینگونه مسائل باشد. ما باید باشگاه را به سمت تجاری شدن ببریم.مطمئنا من سعی می‌کنم در چارچوب قانون شرایط را اصلاح کنم و اگر در این بین هر شخصی می‌تواند کمک کند خودش قدم جلو بگذارد.

* با درخواست مجیدی در کیش اردو می زنیم  

مجیدی با من تماس گرفت و خواست که تیم به کیش برود من هم گفتم اگر باشگاه مشکلی نداشته باشد حاضر هستم هر کاری در این زمینه انجام بدهم. زمین کیش هم آماده شده و مشکلی ندارد. اگر مجموعه باشگاه مشکلی نداشته باشند ما در خدمت هستیم تا تیم در آنجا اردو بزند.

اخبار باشگاه استقلال

 

 

 


 مطالب مرتبط:

عبدالرضا موسوی: می خواهم استقلال زمین خوب، هتل خوب، پرواز مستقیم و اختصاصی داشته باشد

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار