محسن گروسی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلال در نقل و انتقالات اولویتی نداشت و برای همین تنها خریدش در پستی بود که در آن بسیار قوی بود.

 

 به گزارش استقلال نیوز، محسن گروسی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتوگو با خبرنگار مهر، در خصوص وضعیت استقلال وشراط پیش آمده پیش از دیدار با الکویت، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

  

* هنوز به دو بازیکن دیگر در قلب دفاع نیاز داریم

بعید می‌دانم پروسه نقل و انتقالاتی استقلال تمام شده باشد چون این تیم حداقل دو بازیکن دیگر نیاز دارد. به خصوص در خط دفاعی و آن هم در قلب دفاع. در نقل و انتقالات اولویت جذب بازیکن برای استقلال خط دفاع بود. جایی که در آن احساس ضعف می شد. آمارها هم همین را نشان می دهد. استقلال با اختلاف بهترین خط حمله لیگ، بهترین پاسور و بهترین گلزنان را دارد. اما در خط دفاع آسیب پذیر است و در بین تیم های بالای جدول ضعیف ترین خط دفاعی را دارد.

 * تصمیم عجیب AFC به راحتی زور میزبانی را از ما گرفت

تصمیم AFC آنقدر عجیب است که انسان نمی‌داند در باره آن چه باید بگوید. زمانی که در عربستان جنگ بود AFC به فکر امنیت نبود و این کشور به راحتی میزبانی می‌گرفت، اما حالا اینجا هیچ خبری نیست و در بالاترین نقطه امنیت قرار داریم و انگ نا امنی می‌زنند و با زور میزبانی را از ما می‌گیرند. اگر تیم‌های ایرانی در آسیا نباشند که به اعتبار فوتبال آسیا لطمه می‌خورد. کجای آسیا هوادارانی مثل هواداران ایرانی سراغ دارید؟ در کشورهای عربی جوایز کلان تعیین می‌کنند باز هم مردم به ورزشگاه نمی‌روند اما اینجا باید برای بعضی بازی‌ها درهای ورزشگاه را زود ببندند و از مردم خواهش کنند دیگر به ورزشگاه نروند.

* جبران کردن اختلاف 5 امتیازی در نیم فصل دوم کار سختی نیست

وقتی در نیم فصل اول ده دوازده امتیاز عقب بودیم جبران کردیم و به صدر رسیدیم و اگر در دو سه هفته آخر اسیر بدشانسی نمی‌شدیم با قهرمانی نیم فصل کار را تمام می‌کردیم. الان که اختلاف مان با صدر تنها ۵ امتیاز است و جبران کردن آن در ۱۴ بازی باقی مانده کار سختی نیست.

باید از مجیدی حمایت کنیم

باید به مجیدی اعتماد و از او حمایت کنیم. باید فضا را برای موفقیت مجیدی و تیمش آماده کنیم تا در آرامش و با تمرکز بتواند این تیم را در پایان فصل به موفقیت برساند. عقب افتادن ۵ امتیاز برای استقلال در نیم فصل اول به منزله اتمام کار نیست. کار برای ما تازه آغاز شده و یقین دارم در نیم فصل دوم نتایجی به مراتب بهتر از نیم فصل اول به دست می‌آید.

 

اخبار باشگاه استقلال

                   


 مطالب مرتبط:

به این می گویند عزت ملی؟/ معطلی تا 4 صبح در مهرآباد؛ فرودگاه دوبی مجوز فرود نداد!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار