بهتاش فریبا

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: هیچ کسی نمی‌تواند برد الکویت را به حساب خودش بنویسد و این برد فقط برای کادر فنی و بازیکنان استقلال است که با غیرت تلاش کردند.

                

 به گزارش استقلال نیوز، بهتاش فریبا پیشکسوت باشگاه استقلالدر گفتوگو با خبرنگار فارس، در خصوص دیدار استقلال و الریان قطر و سنگ پرانی ها در دیدار دیروز،صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

   

طبیعی بود سیستم تیم عوض نشود

اگر بخواهم در مورد دیدار استقلال و الریان قطر صحبت کنم باید به بازی قبل برگردیم و به سبک خوب  تیم اشاره کنیم. هوش فرهاد مجیدی باعث شد وی تیمش را با آرایش استراماچونی به زمین بفرستد. طبیعی بود وقتی استقلال خوب تمرین نکرده سیستم تیمش هم عوض نشود.

* توانایی الریان از الکویت بسیار بیشتر است

خوشبختانه استقلال سه گل مختلف زد و با پاس در عمق ارسال و ضربه کاشته به گل رسید که این موضوع می‌تواند خیلی مهم باشد ولی اشکال کار اینجا بود که پشت سر ورویا غفوری و میلاد ذکی‌پور فضای خالی زیاد حس می‌شد و الکویت تیمی نبود که توانایی استفاده از این ضربات را داشته باشد اما شک نکنید الریان با آنالیز آن مسابقه به دنبال استفاده از این نقطه است.

دلم برای کاپیتان الکویت تیم خیلی سوخت

آنها یک بازیکن چپ پای خوب یاسین براهیمی جذب کردند که مقابل ورویا غفوری بازی می‌کند و باید حواسمان خیلی به این بازیکن باشد. الکویت در خط دفاع بسیار ضعیف بود و من دلم برای کاپیتان این تیم خیلی سوخت چون قائدی 10 بار او را دریبل زد. در هر صورت استقلال از دبی به تهران برگشته و مجدد راهی قطر شده است که بدون شک این خستگی روی تن بازیکنان مانده است.امیدوارم که اتفاقاتی رخ بدهد و کادر فنی حواسش به این موضوع باشد و انرژی بازیکنان را برای دیدار با الریان ذخیره کرده باشد.

هیچ کس برد الکویت را به حساب خودش ننویسد

به یک موضوع دیگر باید اشاره کنم که هیچ کسی نمی‌تواند برد الکویت را به حساب خودش بنویسد. این برد فقط برای کادر فنی و بازیکنان استقلال است که با غیرت تلاش کردند.سه روز قبل از بازی با الکویت گفتم که تاکتیک استقلال غیرت است چون آنها حتی زمین تمرین هم نداشتند. بنابراین این پیروزی برای تمامی اعضای کادر فنی استقلال اعم از سرپرست تا بدنساز تیم و همچنین بازیکنان خواهد بود.

* AFC روی همه مسابقات ما نظارت دارد تماشاگران صبور باشند

متاسفانه در این زمینه (ناهنجاری‌های دیدار پرسپولیس و تراکتور) تاکنون هیچ برخوردی صورت نگرفته و یکی از قوانین AFC این است که دوربین‌ها در بین تماشاگران به شناسایی افراد متخلف بپردازد. حالا که این همه تصویر و فیلم در این زمینه ثبت شده باید با تماشاگران متخلف برخورد شود. فردی که در استادیوم سنگ می اندازد ممکن است باعث شود شخصی جانش را از دست بدهد. مطمئنا کسی که در آن عصبانیت سنگ پرت می‌کند به این مسائل توجه ندارد که ممکن است افرادی هم به سر خودش سنگ پرتاب کنند. در این شرایط AFC تصاویر و اخبار را رصد می‌کنند و تماشاگران باید در این زمینه صبور باشند. من معتقدم با این افراد باید به صورت یک مجرم که در جامعه تخلف می‌کنند برخورد شود.

 اخبار استقلال ایران

                


 مطالب مرتبط:

پس از فراری دادن استراماچونی/ فرهاد مجیدی رسما سرمربی استقلال شد!

آخرین تحولات باشگاه استقلال(2)/ فتح الله زاده هم از وزیر ورزش بازی خورد؛ استراماچونی دروغگویان را رسوا کرد!

آخرین تحولات باشگاه استقلال/ بازگشت استراماچونی بعد از تعطیلات؛ فتح الله زاده مدیرعامل استقلال نشد!

سیاست های کثیف وزارت ورزش به ثمر نشست/ استراماچونی از ایران رفت!!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار