وریا غفوری

دفاع راست ملی پوش استقلال گفت: خدا را شکر می کنیم که توانستیم دل مردم را شاد کنیم چون مردم نیاز دارند در جامعه ما شادی و نشاط باشد.

        

 به گزارش استقلال نیوز، وریا غفوری کاپیتان تیم فوتبال استقلال  بعد از بازگشت تیم فوتبال استقلال از کشور قطر در خصوص برد مقابل الریان، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

   

برتری پرگل استقلال مقابل الریان قطر؟

ما خودمان هم استرس داشتیم آن هم به دلیل برف و باران و نداشتن زمین تمرین و به همین دلایل برنامه های تاکتیکی را خوب پشت سر نگذاشتیم. جا دارد از بچه ها تشکر کنم که واقعا با غیرت بازی کردند و همچنین از کادر فنی که برای این بازی خیلی تلاش کردند. خدا را شکر می کنیم که توانستیم دل مردم را شاد کنیم چون مردم نیاز دارند در جامعه ما شادی و نشاط باشد. 

* باشگاه استقلال هنوز درگیر مسائل مالی است؟

مشکلات عدیده ای که اشاره کردم یکی به بحث مالی برمی گردد. برخی از بازیکنان هنوز از سال قبل طلب دارند، این یک مشکل بزرگ است، شاید همه بگویند اینها یک بخشی طلب دارند ولی این مساله کوچکی نیست .در حالی که باشگاهی که ادعای حرفه ای بودن دارد باید قبل از شروع فصل با بازیکنانش تسویه کرده باشد. بحث دیگر به زمین تمرین بر می گردد. نداشتن زمین تمرین درد بزرگی است که در دل بازیکنان وجود دارد. شنیدم که زمین تمرین فردای تیم ما آماده نیست. جا دارد از موسوی تشکر کنم که در این سفر خیلی به ما کمک کرد. اگر او نبود قطعا کار ما خیلی سخت تر می شد. من از او ممنون هستم که در کنار ما بود و مشکلات را دید و کمک کرد.

* انتظارات از استقلال بالا رفته است  و حالا درخواست بازیکنان چیست؟

این بازیکنان انتظار عجیبی ندارند. واقعا یک زمین تمرین خوب حق تیم استقلال نیست؟ مگر این بازیکنان مبلغی بیشتر از حقشان باشگاه خواستند؟ این مسائل چیز  عجیب و غریبی نیست. بازیکنان ما خیلی کم توقع هستند و مثل تیم های عربی نیستیم که اندازه کل بودجه باشگاه ما برای یک بازیکن خرج می کنند. تیم استقلال به نسبت به قراردادهایی که بسته شده  در بین مدعیان، تیم کم هزینه تری است.

* دربی هفته آتی؟

ترجیح می دهم الان در مورد دربی صحبت نکنم چون بازی با نفت خیلی برای ما مهم است و سعی می کنیم این بازی را ببریم.

* زمین ورزشگاه السد؟

ما هرجا به بیرون که می رویم همه چیز استثنایی است.چرا ما باید از کشورهای دیگر عقب باشیم؟ ورزش هم مطالباتی دارد که امیدوارم آن را بگیرد. اگر ورزش ایران قوی باشد مطمئنا پرچم کشورمان بالاتر می رود. زمین السد هم زمین خوبی بود که قبلا در آن بازی کرده بودم.

* ضربات ایستگاهی که می زنید و تبدیل به گل می شود؟

خدا را شکر می کنم، من تمرین می کنم و امیدوارم باز هم مثمر ثمر باشم.

* دیدگاهت نسبت به کادر فنی جدید چیست؟

البته مجیدی هنوز فرصت کافی پیدا نکرده و به دلیل مشکلات زمین تمرین نتوانسته تاکتیک هایش را پیاده کند. او خیلی مصمم است و وظیفه بازیکنانش هم کمک کردن است.

* رقیب سنتی این تیم به پرواز چارتر استقلال کنایه می زند؟

من برای تیم پرسپولیس و هوادارانش احترام قائل هستم و نمی خواهم حرفی در این زمینه بزنم. امیدوارم همه تیم ها به حقشان برسند. استقلال، تراکتور، پرسپولیس و .. ندارد.آنها هم حقشان است. باز هم می گویم اگر موسوی کنار ما نبود خیلی دچار مشکل می شدیم.

* فتحی به عنوان سرپرست مجموعه انقلاب انتخاب شده و زمین تمرین استقلال هم در این مجموعه است و دیدگاهت نسبت به این اتفاق چیست؟

هواداران استقلال بابت تیم از فتحی ناراحت بودند و ما بازیکنان هم همینطور. البته فتحی با توجه به تجربه ای که دارد حتما توانایی هایی داشت، من مشکلی با شخص فتحی و اسم او ندارم، مشکل ما ریشه ای تر بود که چرا وعده ها عملی نمی شد. آمدن مدیران عامل جدید هم شاید بتواند 10 تا 15 درصد کمتر شود. من نمی خواهم از او انتقادی کنم ولی تلاشش را کرد که تلاشش موثر نبود. امیدوارم او در سمت جدید خود موفق باشد.

اخبار استقلال

   

 


 مطالب مرتبط:

پلی آف لیگ قهرمانان آسیا 2020/ فرهاد در دوحه نسخه الریان را پیچید؛ آسیا.. به استقلال بزرگ تعظیم کن!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار