a2519f3d 2c87 49b9 a2a2 31b755a42e3e

مسعود معینی عضو عیات مدیره استقلال گفت برای استقلال فقط قهرمانی لذت بخش است و کسب رده های دیگر هیچ ثمری نخواهد داشت

 

به گزارش استقلال نیوز مسعود معینی در گفت و گو با کاپ در خصوص تساوی استقلال مقابل سپاهان اظهار داشت: استقلال دیروز بازی خوبی انجام داد. فکر می کنم آنها استرس دارند. چون این تیم از ابتدای فصل در صدر جدول بوده و استرس ماندن در این موقعیت بازیکنان و کادر فنی را تحت فشار قرار می دهد.

وی ادامه داد: دیروز خیلی خوشحال شدم که استقبال خوبی از این بازی صورت گرفت و این نشان میدهد که هواداران راضی هستند. امیدوارم همین استقبال روز جمعه هم از تیم صورت بگیرد تا آنها بتوانند بازی قابل قبولی از خود ارائه دهند. 

معینی درباره اینکه گفته می شود استقلال این روزها خوب بازی نمی کند ادامه داد: استقلال دیروز در تمام خطوط به جز خط حمله خوب بود. در خط حمله نبود مهره های کافی تاثیر فراوانی برروی عملکرد تیم گذاشته است. نمی دانم چرا پروپیچ در لیست نبود. در این خصوص کادر فنی تشخیص لازم را می دهد اما ما در این نقطه تغییرات زیادی را در طول فصل داشته ایم.

وی همچنین اضافه کرد: دیروز سپاهان در نیمه دوم در ضد حملات عالی کار کرد. البته آنها دنبال این بودند که در این بازی اعاده حیثیت کنند و نتایج ضعیف خود را در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا جبران کنند اما استقلال روز گذشته دو هدف داشت. حفظ کورس قهرمانی و نباختن برای کسب روحیه در دربی.

عضو هیات مدیره استقلال در خصوص اینکه آیا استقلال قهرمان خواهد شد یا خیر، گفت: باید واقع بینانه باشیم. استقلال یکی از شانس های قهرمانی است. درست است که این روزها انتقادات زیادی از تیم می شود اما این تیم می تواند این عنوان را کسب کند. البته که در تورنمنت ها فقط عنوان قهرمانی مهم است و تیم های دوم به بعد هیچ عنوانی در تاریخ ثبت نمی شود. مثل جام جهانی که به تیم دوم جام نمی دهند. 

معینی در خصوص اینکه پیش بینی اش از دربی چیست، بیان داشت: من فعلا درباره دربی اظهارنظر نمی کنم. امروز به جلسه هیات مدیره می رویم تا ببینیم وضعیت چگونه است.

 

دیدگاه‌ها  
استقلالی زلزله
0 #1 استقلالی زلزله 1395-01-23 15:24
انشالله که با قدرت بهدی ربی بریم
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار