علی فتح الله زاده

عضو هیات مدیره استقلال با انتشار بیانیه ای از سمت خود در هیات مدیره استقلال استعفا کرد.

       

به گزارش استقلال نیوز علی فتح الله زاده عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در با انتشار بیانیه ای از سمت خود در هیات مدیره باشگاه استقلال استعفا کرد.

  

در متن استعفای علی فتح الله زاده آمده است:

بسمه تعالی

جناب اقای دکتر مسعود سلطانی فر وزیر محترم ورزش و جوانان

سلام علیکم

احتراما ، بعد از نظر لطف جنابعالی  و مجمع محترم در انتصاب اینجانب بعنوان عضو هیات مدیره شرکت فرهنگی ورزشی استقلال ایران و پیرو مذاکرات و توافقات انجام شده ، حال که وضعیت تیم به شرایط بهتری رسیده و مشکلات ناشی از جدایی مربی سابق و استعفای مدیرعامل محترم با انتصاب سرپرست مدیریت و سرمربی تیم در حال حل شدن بوده ، از ان مقام محترم خواهشمندم با استعفای اینجانب موافقت فرمایید . بدیهی است خدمت به هواداران عزیز استقلال ارزوی من و همه خدمتگزاران استقلالی است اما همانطوری که یک روز با حضورم در صحنه و سمت اجرایی به تیم محبوبم کمک رسان بوده امروز بر این نظرم که برخلاف میل باطنی ام با استعفا و عدم حضور خود می توانم به باشگاه کمک کرده و فضای خدمت را برای دیگر عزیزان فراهم نموده تا از توان انها در امر سیاستگذاری و نظارت بر امور باشگاه استفاده شود.

امیدوارم همکاری اینجانب در دوران کوتاه اخیر برای این باشگاه مثمر ثمر بوده باشد.

قبلا از حسن نظر و توجه جنابعالی نهایت تشکر و قدردانی را دارم و برای شما آرزوی توفیق روز افزون را از درگاه خداوند خواستارم.

برادر شما - علی فتح الله زاده خویی

 

* پس از انتشار این بیانیه علی فتح الله زاده با خبرگزاری تسنیم صحبت های کرد که در ادامه می خوانید:

* استعفا کردم تا فردی بیاید که بتواند از نظر مالی کمک کند

شرایط کمی به‌هم ریخته است و به همین دلیل ترجیح دادم از سمتم استعفا کنم. کار من اجرایی است و حضورم به عنوان عضو هیئت مدیره نمی‌تواند کمکی به استقلال کند. من استعفا کردم تا فردی بیاید که بتواند از نظر مالی به باشگاه کمک کند.

* ماندنم در این شرایط به استقلال ضربه می‌زد

وظیفه هیئت مدیره سیاست‌گذاری است و اختیارات زیادی ندارد. از طرف دیگر سال‌هاست که کار اجرایی کرده‌ام و با این شرایط نمی‌توانستم در استقلال بمانم چرا که کمکی از دستم برنمی‌آمد. هر اتفاقی که می‌افتد هوادار از من انتظار دارد و من به عنوان عضو هیئت مدیره کاری از دستم برنمی‌آید. ماندنم در این شرایط به استقلال ضربه می‌زد.

* هیچ کس مخالف مدیرعاملی من نبود

حقیقتا وقتی فهمیدم بحث مدیرعاملی من وجود ندارد احساس کردم برای باشگاه مفید نیستم. شرایط به گونه‌ای پیش رفت که ترجیح دادم نمانم. دوستان در هیئت مدیره لطف داشتند و من گزینه مدیرعاملی بودم اما در هر حال این اتفاق رخ نداد.اتفاقا وزیر ورزش اولین نفری بود که روی مدیرعاملی من نظر داشت. هیچ‌کس مخالف این موضوع نبود.

* مخالف ترین فرد در وزارت ورزش موافق مدیرعاملی من شد

در مقطع کنونی نمی‌توانم درباره برخی مسائل حرف بزنم و توضیح بیشتری بدهم.مخالف‌ترین فرد با من در وزارت ورزش پس از دو جلسه نظرش به کلی تغییر کرد. آقای کریمی مدیر شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی ابتدا مخالف‌ اصلی حضورم بود اما بعد از دو جلسه با من گفت که «فتح‌الله‌زاده باید مدیرعامل استقلال شود.»

 * خناس ها علیه من شایعه سازی می کنند

ممکن است برخی «خناس‌ها» بگویند که برای حضور در انتخابات فدراسیون از هیئت مدیره استقلال استعفا کرده‌ام در حالی که این دو موضوع منافاتی با هم ندارد. با توجه به شرایطی که وجود دارد احتمال حضورم در انتخابات فدراسیون فوتبال کم است چرا که لابی‌ها و تلاش‌ها از مدت‌ها پیش آغاز شده و الان برای این کار دیر شده است. 

اخبار رسمی باشگاه استقلال

                                   


 مطالب مرتبط:

علی فتح الله زاده: استقلال به AFC نشان داد با کسی شوخی ندارد؛ احتمالا برای ریاست فدراسیون فوتبال ثبت نام کنم

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار