مصاحبه استقلالی ها

استقلالی ها پس از برتری مقابل نفت مسجدسلیمان گفتند: برای پیروزی در دربی همه تلاش خود را خواهیم کرد تا روند پیروزی های خود را ادامه دهیم.

 

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان و پیشکسوتان استقلال ایران پس از برتری مقابل نفت مسجدسلیمان از هفته هجدهم لیگ برتر، صحبت هایی در میکسدزون ورزشگاه آزادی انجام دادند که در ادامه می خوانید:

 

* کاوه ستوده (پزشک استقلال )

در حال حاضر درباره مصدومیت دیاباته چیزی نمی‌توانیم بگوییم. باید اقدامات درباره مصدومیت او را انجام دهیم و نمی‌توانیم اظهارنظر کنیم. مصدومیت شیخ دیاباته در ناحیه عضله چهارسر ران است.

 شیخ دیاباته مصدومیت قدیمی ندارد! مصدومیت قبلی دیاباته از ناحیه دنده‌اش بود و هیچ ارتباطی به مصدومیت امروزش ندارد.

کارهای درمانی او را انجام دادیم و باید منتظر بمانیم تا جواب MRI او بیاید و بعد از آن اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

مصدومیت فرشید اسماعیلی را هم در حال ارزیابی و بررسی هستیم. ان‌شالله تا فردا، پس فردا هم تکلیف مصدومیت اسماعیلی مشخص می‌شود.

 

* ارسلان مطهری

رقابت سختی را داشتیم و خوشبختانه توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم.

در مورد دربی هم باید بگویم هر چه خدا بخواهد همان می شود و ما تلاش می کنیم که پیروز از میدان خارج شویم.

 

* سیاوش یزدانی

من فعالیت مجازی ندارم و به همین دلیل نتوانستم به هواداران توضیح بدهم که چرا دوران مصدومیتم از یک ماه به سه ماه افزایش پیدا کرد؛ حالا می‌خواهم از این فرصت استفاده کنم تا این موضوع را توضیح بدهم.

من پیش از این مصدومیت جدی نداشتم و این بار هم نمی‌خواستم باور کنم که مصدوم شده‌ام. دقیقاً زمانی که تیم ما نه سرمربی داشت و نه مدیرعامل و ... این اتفاق برای من افتاد. ما بازی حساس با سپاهان را هم در پیش داشتیم و چون من دوست داشتم در این مسابقه در ترکیب تیمم قرار گرفته و به استقلال کمک کنم بدون اجازه پزشکان و به صورت انفرادی تمرین کردم.

تمرینات انفرادی من موجب تشدید مصدومیتم شد؛ ضمن اینکه دیدار با سپاهان هم لغو شد. من می‌خواستم به تیمم کمک کنم، اما اشتباه کردم و از این بابت از بازیکنان، کادر فنی و هواداران عذرخواهی می‌کنم.

مصدومیتم خوب شده است و از فردا در تمرینات حضور پیدا خواهم کرد.

من 3 ماه از تمرینات دور بودم و از نظر بدنی نیاز به زمان دارم تا بتوانم به شرایط ایده‌آل برسم. من از فردا تمریناتم را آغاز خواهم کرد و کادر فنی تصمیم می‌گیرد که من در دربی حضور داشته باشم یا خیر.

 

* روزبه چشمی

ابتدا از هواداران تشکر می‌کنم که ما را حمایت کردند بازی بسیار سختی بود. بعداز دو بازی که در آسیا داشتیم و سفرهایی که انجام دادیم در این بازی به میدان آمدیم و خدا را شکر می‌کنم که سه امتیاز را گرفتمی.

یک جمله کلیشه‌ای هست که می‌گوید این بازی هم سه امتیاز دارد اگر بتوانیم سه امتیاز این بازی را بگیریم خیلی خوب است و این بازی حساسیت زیادی برای هواداران دارد و ما می‌خواهیم این روند خوب را ادامه دهیم.

فکر می‌کنم بعد از جام ملت‌ها و اتفاقاتی که رخ داد همه پیش‌بینی این شرایط را می‌کردند که سرمربی تیم ملی حالا حالاها مشخص نباشد. تیم ملی شرایط حساسی دارد و ادامه این روند خوب نیست. تیم ملی در فروردین بازی‌های مقدماتی جام جهانی را باید انجام دهد و همه بازی‌ها را هم باید ببریم پس بهتر است هرچه سریع‌تر سرمربی تیم ملی را تعیین کنیم . برای ایران که دو دوره پیاپی به جام جهانی رفته خیلی بد است که در مرحله اول گروهی مقدماتی جام جهانی حذف شویم.

در این فصل با پرداختی که قبل از شروع تمرینات داشتیم همه بازیکنان 40 درصد از مبلغ قراردادشان را گرفته اند.

 با انتخاب سرمربی من بازوبند را بستم و مسئولیت تیم با من بود. در نیم دوم هم که غفوری به میدان آمد بازوبند را به ایشان دادم.

امیدوارم هرچه زودتر استقلال سروسامان پیدا کند البته اکنون شرایط خیلی بهتر است اما در حال حاضر استقلال با سرپرست اداره می‌شود و ممکن است یکی دو ماه دیگر یک سرپرست دیگر بیاید باید استقلال ساماندهی شود و هرچه سریع‌تر مدیرعامل این باشگاه انتخاب شود.

اگر نفتی ها امروز خشن بودند و سخت‌گیرانه بازی می‌کردند یک امر عادی بود زیرا بازی برای هر دو تیم حساس بود.

* هروویه میلیچ

دربی مطمئنا بازی مهمی است و به 3 امتیاز آن نیاز داریم. اگر می‌خواهیم قهرمان شویم امتیاز هر بازی مهم است.

امیدوارم دربی را ببریم تا باخت قبل را جبران کنیم.

فرهاد مجیدی مربی خوبی است و یکی از بهترین بازیکنان استقلال بوده، الان هم نشان داده مربی بزرگی است.هواداران او را دوست دارند و امیدوارم نتایج خوبی بگیریم.

در مورد بازی امروز هم باید بگویم که هر تیمی که برنده می‌شود باید خوشحال باشد و ما این خوشحالی را داریم.

 

* علی کریمی

خدا را شکر که توانستیم 3 امتیاز این مسابقه را به نام خود ثبت کنیم، چون این موضوع بسیار مهم بود. ما روزهای سخت و فشرده‌ای را پشت سر گذاشتیم، اما با ریکاوری مناسب توانستیم در این بازی هم موفق باشیم. از حالا باید خود را برای بازی‌ هفته آینده آماده کنیم.

به هر حال دربی همیشه حساسیت‌های خاص خودش را داشته و روی جدول رده‌بندی بسیار تاثیرگذار است. باتوجه به اینکه ما در بازی رفت 3 امتیاز را از دست دادیم تلاش خواهیم کرد تا در بازی برگشت این اتفاق را جبران کنیم.

فعلاً در زمین نفت تهرانسر تمرین می‌کنیم، اما کیفیت آن زمین چندان ایده‌آل نیست.

باشگاه بعد از این پیروزی‌ها پولی را از AFC گرفته و شارژ شده است.

من باید درمورد مصدومیت دیاباته حرف بزنم؟ من دکتر هستم یا کارشناس؟ به هر حال شیخ یکی از بهترین‌های استقلال در فصل جاری بوده و حضورش در ترکیب تاثیرگذار است.

ما چند بازیکن مصدوم و محروم داشتیم و اصلاً از دیدن ترکیب سوپرایز نشدیم. به هر حال خوب بازی کردیم و توانستیم 3 امتیاز را که خیلی برای ما مهم بود کسب کنیم.

* مهدی قائدی

خدا را شکر که خوب بازی کردیم و توانستیم دل هوادارانی که در این سرما به ورزشگاه آمده بودند را شاد کنیم. هفته آینده دربی را در پیش داریم که سخت و حساس است؛ امیدوارم در آن بازی هم بتوانیم با عملکرد خوب خود دل هواداران را شاد کنیم.

ارسلان هم بازیکن خوبی است و من دوست دارم در کنارش بازی کنم. برای او خوشحالم که هفته به هفته گلزنی می‌کند و در حال پیشرفت است.

آقای گلی هدف دوم من است. هدف اول من بدون شک موفقیت استقلال است. 

تلاش می‌کنم که امسال خوب باشم و بتوانم به تیمم کمک کنم همچنین امیدوارم گل دهمم را در دربی بزنم.

اخبار استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

 هفته هجدهم لیگ برتر/ کامبک سخت مقابل نفت MIS در آزادی؛ فرهاد نیمه مربیان را برد!

داوران هفته هجدهم لیگ برتر 98/99 مشخص شدند؛ داور گیلانی قاضی دیدار استقلال و نفت مسجدسلیمان!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار