داربی

در حالیکه کمتر از 48 ساعت تا آغاز داربی 91 پایتخت زمان باقی مانده اما به دلیل مشکلات سامانه فروش بلیط، استقلالی ها برای تهیه بلیط بازی به مشکل خورده اند.

 

به گزارش استقلال نیوز، در حالیکه بلیط فروشی شهرآورد 91 پایتخت از ساعت 8:00 صبح روز دوشنبه 14 بهمن‌ آغاز شده است و هواداران تا ساعت 17:00 روز پنجشنبه می‌توانند از سامانه www.pin90.ir اقدام به خریداری بلیط های این بازی کنند اما متاسفانه به دلیل مشکلات زیرساختی و باگ های موجود در این سایت عده زیادی از فوتبالدوستان برای خرید بلیط دچار مشکل شده اند و نتوانستند بلیط های این بازی را خریداری کنند. در بسیاری از موارد حتی پول بلیط از حساب هوادارن کم شد اما بلیطی برای آنها صادر نشده است و مشخص نیست این پول چگونه باید به آنها مسترد شود.

نکته قابل تامل اینکه امکان دسترسی به سایت مربوطه به سختی فراهم است و حتی اگر این به این مرحله برسید، هربار که قصد دارید بلیت خریداری کنید با پیغام مواجه می‌شوید:

به دلیل حجم بالای مراجعه به سایت شما در صف انتظار قرار دارید، لطفا منتظر بمانید تا در صورت رسیدن نوبت به صورت خودکار به سایت وارد شوید. از صبر و شکیبایی شما سپاسگذاریم.

بلیط فروشی داربی

این اخطار یکی از باگ های سایت محسوب می شود و مانع از ادامه فرایند تکمیل خرید بلیت می شود و ممکن است در هر مرحله ای از فرایند خرید ظاهر شود اما یک راهکار برای حل این مشکل وجود دارد باید زمانی که شما با این اخطار مواجه شدید در هر مرحله ای صفحه را در حالت بارگذاری مجدد و یا به اصطلاح رفرش قرار دهید، این کار ممکن است برای هر فرایند به 10 بار بارگذاری مجدد نیز برسد و باید اینکار را حتی در مرحله پرداخت هم باید انجام دهید تا بلیط برای شما صادر شود.

زمانی که پرداخت راهم انجام دادید به هیچ وجه دکمه تکمیل فرایند را نزنید و اجازه دهید به سایت انتقال داده شوید و اگر بعد از پرداخت هم با این اخطار مواجه شدید باز هم صفحه را بارگذاری  کنید.

داربی

به گزارش استقلال نیوز، اخلال در سامانه بلیط فروشی داربی در حالی رخ داده است که طبق برنامه سازمان لیگ تیم دوم پایتخت میزبان داربی 91 خواهد بود و بلیط فروشی هم بر عهده این باشگاه است. حال باید منتظر ماند و دید آیا این مشکلات به صورت عمدی و برنامه ریزی شده توسط مدیران پر مدعای این تیم محبوب وزارت ورزش بوجود آمده است یا خیر!؟

در دیدارهای اخیر سرخابی های پایتخت که بلیط فروشی آن به صورت اینترنتی برگزار شد، بارها شاهد بودیم حق هواداران استقلال خورده شد و با اینکه در سایت ظرفیت سکوهای استقلال تکمیل اعلام می شد اما هنگام برگزاری بازی بسیاری از صندلی ها خالی از تماشاگر بود!

و در آخر این سوال پیش می آید که مدیران استقلال و اسماعیل خلیل زاده که در مقابل AFC حنجره می درید و اندازه امضایش زیر تفاهم نامه 4 باشگاه برای انصراف از لیگ قهرمانان ده برابر امضای مدیران 3 باشگاه دیگر بود! حال چرا سکوت کرده و برای حل مشکل بلیط فروشی که با بی کفایتی مدیران تیم قرمز پایتخت برای استقلالی ها بوجود آمده است و ایفای حق هوادران اقدامی نمی کند؟

 

اخبار استقلال

دیدگاه‌ها  
مهدی
0 #1 مهدی 1398-11-16 21:03
-_-
نقل قول کردن
تیراختورچی
0 #2 تیراختورچی 1398-11-17 19:37
حالا فارغ از نتیجه بازی جمعِ هوداران دو تیم نتونستن ورزشگاه ۷۸٬۱۱۶ نفری آزادی رو پر کنند و بخش زیادی از ورزشگاه خالی بود. این در حالی بود که هواداران این دو تیم (در عمل نه در فضای مجازی) در مهمترین و حیثیتی ترین بازی تیمشون به تعداد حداکثری تو ورزشگاه ظاهر شده بودند، اونوقت همین هواداران این دو تیمِ بیت المالی میان در مورد تعداد هواداران تیم بزرگ تیراختور نظر میدن در حالی که تیراختور در یک بازی معمولی 100 هزار هوادارش تو ورزشگاه جمع میشن باید قبول کرد این دو تیمِ بیت المالیِ پایتخت با ریزشِ شدیدِ هوادار مواجه شده اند.
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار