فرهاد مجیدی

سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس گفت: ما برای دربی مطمئنا دیاباته را نداریم و در کنار این بازیکن اسماعیلی،یزدانی و غلامی را نیز در اختیار نخواهیم داشت.

 

به گزارش استقلال نیوز، فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

  

* دیاباته به دلیل پروازهای متعدد مصدوم شد

بازی با پرسپولیس برای ما و پرسپولیس مهم است. بازیکنان دو تیم برای این بازی دو برابر شرایط معمول تلاش می کنند. نمی توانم حساسیت بازی را کتمان کنم. من فکر می کنم مصدومیت دیاباته به دلیل پروازهای ما بود. بازیکنان بعد از مصدومیت، نمی توانند وارد تمرین شوند و آقای ربانی را به همین دلیل آورده ایم که در بحث ریکاوری به ما کمک کنند. الان یزدانی و غلامی این شرایط را دارند و بعد از کارهای بدنی وارد تمرینات گروهی می شوند.

* از بازیکنانم خواسته ام تمرکز داشته باشند

دیاباته بازیکن تاثیرگذاری برای استقلال است ولی ما در ساختار دفاعی و حمله برنامه داریم و هر بازیکنی در این ساختار قرار بگیرد می تواند همان کاری که دیاباته می کند را انجام دهد. من از بازیکنانم خواسته ام تمرکز داشته باشند.

* کسی نمی تواند ما را شکست دهد

قائدی در چند بازی گذشته فوق العاده بوده است. نه تنها او، بلکه برخی بازیکنان ما می توانند فیکس تیم ملی باشند. اینکه کدام مربی بازیکن را بالا می برد یا برعکس، در تیم ما مفهومی ندارد. این یکدست ترین تیم تاریخ باشگاه استقلال است. چون یکدست و یک دل هستیم کسی نمی تواند ما را شکست دهد. این یکدلی و همدلی تیم ماست که باعث شده تا کنون تیمی ما را شکست ندهد.

* نیکولای بودروف فردا بازی نمی کند

بازیکن بلغاری ما چون زمان کمی با ما بوده است و در کارهای گروهی کمتر بوده، فردا بازی نمی کند.

* باید دو برابر گل خورده، گل بزنیم

وقتی من استقلال را تحویل گرفتم، روی ساختار دفاعی این تیم بیشتر تمرکز کردم. ما تنها هشت موقعیت گل به حریفان از وقتی من آمده ام، به حریفان داده ایم. برای من مهم نیست تیمم چند گل می خورد بلکه برایم مهم این است که دو برابر گل خورده، گل بزنیم. امیدوارم فردا هواداران دو تیم فقط تیم خود را تشویق کنند. فحاشی ها باعث استرس بازیکنان و مصدومیت آنها می شود و از کیفیت بازی کم می کند. فردا به نظرم شاهد یکی از بهترین دربی ها خواهیم بود.

* هواداران تنها باقی مانده فوتبال هستند

هرچه تماشاگر بیشتر باشد، انگیزه مربی و بازیکنان بیشتر می شود. تنها چیزی که از فوتبال ما باقی مانده همین هواداران است. امیدوارم فردا یک بازی سالم و به دور از حواشی را شاهد باشیم.

* با تلاش به چیزی که می خواهیم، می رسیم

روزی که سرمربیگری استقلال را قبول کردم، یک رویا داشتم. در کنار هواداران به آنچه که می خواهم می رسم. با این تیم موفق می شوم چون هواداران خوبی داریم و بازیکنان یکدست و همدلی داریم. با تلاش به چیزی که می خواهیم، می رسیم.

اخبار استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

هفته هجدهم لیگ برتر/ فرهاد مجیدی: قدردان تلاش بازیکنانم هستم؛ خیال هواداران راحت، دیاباته به دربی می رسد!

هفته هجدهم لیگ برتر/ کامبک سخت مقابل نفت MIS در آزادی؛ فرهاد نیمه مربیان را برد!

هفته هجدهم لیگ برتر/ فرهاد مجیدی: بازیکنان استقلال واقعا خسته هستند؛ دربی برایمان خیلی مهم است

داوران هفته هجدهم لیگ برتر 98/99 مشخص شدند؛ داور گیلانی قاضی دیدار استقلال و نفت مسجدسلیمان!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار