سیروس دین محمدی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: دربی نود و یکم دیداری لذت‌بخش و دلچسب بود، دفاع کردن استقلال در دقایقی از نیمه دوم هم طبیعی بود.

 

به گزارش استقلال نیوز ، سیروس دین محمدی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تساوی 2-2 تیم‌های پرسپولیس و استقلال در دربی 91 پایتخت، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

   

* تساوی دربی 91؟

بازی خیلی خوبی بود و هر دو تیم دلچسب بازی کردند. این دربی هم گل داشت و هم موقعیت‌ها‌ی خوبی روی دروازه‌ها ایجاد شد. از لحاظ فنی طبیعی است تیمی که جلو افتاده در کار دفاعی بیشتر حضور داشته باشد و استقلال هم در دقایقی از نیمه دوم دفاع می‌کرد. پرسپولیس 20 دقیقه آخر بهتر بازی کرد اما استقلال در کل بازی خطرناک‌تر ظاهر شد. استقلال در نیمه اول فرصت‌های بهتری داشت و پرسپولیس در این نیمه کمتر صاحب فرصت شد. موقعیت‌ها کمتر روی صحنه‌های تک به تک ایجاد شد و بیشتر فرصت‌هایی بود که روی ضربات ایستگاهی و کرنر به دست می‌آمد.

* حاشیه‌‌هایی که بعد از حرکت علیپور در تقلید شادی گل دیاباته پیش آمد؟

این کار‌ها درست نیست و باید احترام هواداران را نگه داشت. این فوتبال تمام می‌شود و بازیکنان باید کاری کنند که در ذهن هواداران حریف هم تاثیر بگذارند. بازیکنان استقلال از قدیم تا الان حرمت هواداران را نگه داشته‌اند و دیدید در بازی روز گذشته هم مشکلی به وجود نیامد.

* استقلال هنوز با هدایت فرهاد مجیدی طعم باخت را نچشیده است

عملکرد تیم در دربی هم بد نبود و مساوی هم نتیجه بدی نیست. فرهاد در اولین دربی‌اش نمره خوبی گرفت.

* انتخاب دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی جدید تیم ملی ایران؟

وقتی این خبر را شنیدم خیلی تعجب کردم, واقعاً چه کسانی او را برای تیم ملی انتخاب کردند؟ اسکوچیچ چه افتخاری در ایران داشته که باید به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شود؟ او در فوتبال ما نه قهرمانی داشته و نه تیمی را از لیگ یک به لیگ برتر آورده است. اسکوچیچ هیچ افتخاری در فوتبال ایران نداشته و در عوض ما مربیان خوبی مثل علی دایی داشتیم. دایی دفعه قبل که سرمربی تیم ملی بود تجربه کمی داشت ولی الان می‌توانست برای تیم ملی ما مفیدتر باشد. فکر می‌کنم اسکوچیچ از یک ماه پیش گزینه تیم ملی بوده, چون در مصاحبه‌هایش می‌گفت حوصله‌اش سر رفته, پول نیست و ... . واقعاً در این موضوع آبادانی‌ها گناه داشتند و نباید این بلا بر سر تیم‌شان می‌آمد. اسکوچیچ کارنامه‌ای نداشته و عنوان ششم و هفتم با ملوان در لیگ برتر نمی‌تواند افتخار باشد, چون ملوان باشگاه کوچکی نیست و سابقه قهرمانی در جام حذفی را هم دارد. کسانی که او را انتخاب کرده‌اند باید دلایل‌شان را بازگو کنند اما به نظر من بهتر بود دایی سرمربی تیم ملی می‌شد.

 

اخبار تیم استقلال

     


 مطالب مرتبط:

سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران معرفی شد/ سقوط آزاد از کی روش بزرگ به ویچ!

هفته نوزدهم لیگ برتر/ جشنواره گل های آفساید مانع از برد داربی شد؛ داور رقص گیتار استقلالی ها را خراب کرد!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار