مهدی پاشازاده

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: پرسپولیس در روزی از یک شکست حتمی گریخت که نیمکت خالی استقلال در اتفاقات دربی بی‌تأثیر نبود.

 

به گزارش استقلال نیوز، مهدی پاشازاده پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، درباره ارزیابی‌اش از تساوی استقلال و پرسپولیس در دربی91، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

  

* تساوی دربی 91؟

در شرایط عادی دربی باید به سود استقلال تمام می شد اما افسوس که نیمکت این تیم کاملاً خالی بود و گزینه های تعیین کننده ای روی نیمکت به چشم نمی خورد. تعویض ها در این بازی سرنوشت بازی را تغییر داد. یحیی گل محمدی (سرمربی پرسپولیس) بازیکنانی را به میدان فرستاد که هم نقاط ضعف تیمش را پوشش دادند و هم خون تازه ای بر پیکره پرسپولیس تزریق کرد تا این تیم از دقیقه ۶۰ به بعد، تازه نفس شود. از آنجایی که استقلال گزینه ای برای تعویض نداشت از دقیقه ۶۰ به بعد، بازیکنان خسته شدند و برای همین فشار تیم پرسپولیس بیشتر شد. هرچند می گویند داور اشتباه تأثیرگذار نداشت اما به نظرم پرسپولیس باید از دقیقه ۶۰، ۱۰ نفره می شد. اوساگونا در نیمه اول توپی را که از جریان بازی خارج شده بود به سمت تماشاگران استقلال شوت کرد و تحت هر شرایطی آن حرکت اخطار داشت که داور اخطار لازم را نداد. همین بازیکن در دقیقه ۶۰ به خاطر خطا روی دروازه استقلال کارت زرد گرفت که اگر اخطار اول لحاظ شده بود، باید در صحنه دوم اخراج می شد. همین یک تصویر در تعیین سرنوشت بازی تأثیر داشت.

* فاصله امتیاز آبی پوشان تا صدر جدول؟

هرچند فاصله با صدر جدول حفظ شد اما به خاطر مدت زیادی که تا پایان فصل باقی است، از این جهت نگرانی نداریم چرا که این فاصله جبران شدنی است.

* انتخاب اسکووچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی؟

در شرایط موجود اسکوچیچ تنها و بهترین گزینه ممکن بود. به هر حال او سالها در فوتبال ایران حضور داشته و از لیگ و فوتبال ما شناخت خوبی دارد. حالا که این انتخاب صورت گرفته باید کمک شود تا تیم ملی ایران در بازی های باقیمانده نتایج مطلوب گرفته و به جام جهانی راه یابد. 

اخبار باشگاه استقلال

                      


 مطالب مرتبط:

سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران معرفی شد/ سقوط آزاد از کی روش بزرگ به ویچ!

هفته نوزدهم لیگ برتر/ جشنواره گل های آفساید مانع از برد داربی شد؛ داور رقص گیتار استقلالی ها را خراب کرد!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار