فرهاد مجیدی

سرمربی تیم فوتبال استقلال ایران در نشست خبری پیش از دیدار با الشرطه عراق گفت: الشرطه را به خوبی آنالیز کردیم و ترسی از هیچ تیمی نداریم.

 

به گزارش استقلال نیوز، فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال ایران، در نشست خبری پیش از بازی با الشرطه عراق، به سوالات خبرنگاران پاسخ داد که در ادامه می خوانید:

 

* بازیکنان استقلال بازیکنان خوب و با کیفیتی هستند

استقلال تیمی جوان است و حتی بازیکنان ذخیره ما هم بازیکنان خوب و با کیفیتی هستند. در این مدتی که در خدمت استقلال هستم سعی کردم طوری کار کنم که نبود چند بازیکن به تیم لطمه نزند.

* استقلال تیم یکدست و یکدل است

تیمی که سرمربیگری‌اش را قبول کردم تیمی فوق العاده خوب است. این تیم یکدست و یکدل است و وقتی تیمی چنین شرایطی دارد حتی اگر برایش مشکل هم پیش بیاید در روند و کیفت آن تاثیر نخواهد داشت.

* پرسپولیس در بازی قبل از دستمان در رفت

در این 4 بازی که سرمربی استقلال بودم تیم 12 گل زده و فقط 3 گل خورده است. این آمار نشان می‌دهد که کیفیت تیم  ما بسیار بالا است. نه تنها در بازی فردا بلکه در بازی‌های قبل هم نفرات اصلی‌مان را در اختیار نداشتیم. در بازی دربی هم بازیکنان اصلی ما مصدوم بودند ولی در آن بازی قبلی هم پرسپولیس در دقیقه 90 به ما گل زد و یک جورهایی از دست ما در رفت.

*  از نبود 5 بازیکنم نگران نیستم

من از این بابت که چند بازیکنم نیستند هیچ نگرانی ندارم و فکر می‌کنم بازیکنانی که الان در تیم هستند دوست دارند هواداران تیمشان را خوشحال کنند.آماری هم که در بازی‌های ایران در اینجا ارائه کردند به نظرم درست نیست چون در بازی‌های کشورمان برنده شدیم و کیفیت خوبی داشتیم.

*  الشرطه را به خوبی آنالیز کردیم

بشار بسیار فوتبالیست خوب و با کیفیتی است، در کل بازیکنان عراقی بازیکنان خوب و با کیفیتی هستند. در مورد بازی فردا باید بگویم الشرطه را آنالیز کردیم و 15 بازی این تیم را تماشا کردیم، این تیم بازیکنان خوبی در اختیار دارد و چند نفر از آنها در تیم ملی بازی می‌کنند.

* مقابل هیچ تیمی ترس نداریم

با احترام به تیم عراقی استقلال نشان داده مقابل هیچ تیمی ترس ندارد. ما در بازی با الریان نشان دادیم که تیم بسیار خوب و با کیفیتی هستیم و فردا هم به همین شکل مقابل الشرطه بازی خواهیم کرد. تنها چیزی که در بازیکنانم می‌بینم این است که آنها هیچ ترسی از حریف ندارند.

* استقلال فراتر از یک باشگاه است 

قرارداد من با استقلال یک سال و نیمه است و تا هر زمانی که من را بخواهند در این تیم می‌مانم و هر زمان که من را نخواهند به عنوان یک هوادار در کنار این تیم خواهم ماند.تیم استقلال برای ما، بازیکنان و هواداران، چیزی فراتر از یک باشگاه است. شاید شما این را تجربه نکرده‌اید، این تیم 2 بار قهرمان آسیا شده است، به شما حق می‌دهم که این شرایط را هضم نکرده باشید.

* تصوراتم در مورد AFC تغییر کرد

در مصاحبه‌های قبلی‌ام هم گفته‌ام،من 10 سال در امارات، قطر و ایران فوتبال بازی کرده‌ام.همیشه تصورم از AFC‌ صلح و دوستی و برادری است ولی این تصمیم AFC‌ نظر من را به صورت کلی عوض کرد. هیچ دلیلی ندارد که بازی‌های ما در ایران برگزار نشود.

اخبار باشگاه استقلال

 


 مطالب مرتبط:

 

گزارش تمرین شنبه عصر استقلال/ بازگشت سه بازیکن مصدوم؛ فرشید به الشرطه نمی رسد!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار