سیروس دین محمدی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: بازی‌های سنگین در روزهای گذشته کمی بازیکنان را خسته کرده بود البته تساوی در زمین حریف نمی‌تواند بد باشد.

 

به گزارش استقلال نیوز ، سیروس دین محمدی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی تسنیم، درباره تساوی یک - یک استقلال مقابل الشرطه عراق در اولین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

   

* تساوی استقلال مقابل الشرطه عراق؟

استقلال با وجود اینکه در عراق برابر حریف خود بازی می‌کرد، برتر از این تیم بود. فکر می‌کردم عراقی‌ها مثل همیشه برابر تیم‌های ایرانی قدرتمند بازی کنند، اما الشرطه را تیم قدری ندیدم و اگر بازی برگشت در ایران برگزار شود، شاگردان مجیدی راحت می‌توانند سه گل به آنها بزنند. الشرطه در نیمه اول از جلو پرس می‌کرد، اما بازیکنان این تیم در نیمه دوم از نظر بدنی کم آوردند و در یک سوم دفاعی خود دفاع می‌کردند. استقلال می‌توانست به گل دیگر دست پیدا کند، اما بازی‌های سنگین در روزهای گذشته کمی بازیکنان را خسته کرده بود و آنها به لحاظ بدنی خالی شده بودند. البته تساوی در زمین حریف نمی‌تواند بد باشد.

* مصدومیت پی در پی آبی‌پوشان؟

مصدومیت به عدم بدنسازی خوب، نداشتن استراحت کافی و تغذیه مناسب بازمی‌گردد. استقلال در نیم‌فصل دوم بدنسازی نکرد و زمان را از دست داد، به همین دلیل است که بازیکنان مصدوم می‌شوند.

* استقلال می‌تواند از گروهش صعود کند یا نه؟

با توجه به انگیزه بازیکنان استقلال و تیم‌هایی که در گروه A لیگ قهرمانان حضور دارند، آبی‌پوشان می‌توانند از گروه‌شان صعود کنند.

 

اخبار تیم استقلال

     


 مطالب مرتبط:

مرحله گروهی ACL2020/ تساوی در گام نخست؛ الشرطه بدشانس‌ترین استقلال تاریخ را متوقف کرد

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار