علیرضا اکبرپور

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: عده ای می آیند و در استقلال مقداری هزینه می کنند بعد شماره حساب می دهند تا پولشان را پس بگیرند!

 

به گزارش استقلال نیوز، علیرضا اکبرپور پیشکسوت استقلال در گفتوگو با میزان، در خصوص شرایط استقلال پیش از بازی با الاهلی عربستان صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

 

* عده ای می خواهند با استقلال به شهرت برسند

باید واقعیت را بپذیریم که استقلال وضعیت خوبی ندارد، تیم پر از بازیکنان مصدوم است، چندین ماه است که مدیرعامل نداریم و دیروز هم سرپرست تیم با کاروان استقلال به کویت نرفت و این شرایط اصلا برای استقلال مطلوب نیست، یک نفر می‌آید هیئت مدیره پول خرج می‌کند و بعد شماره حساب می‌دهد تا فقط به شهرت برسد.

* حاشیه‌ها دست از سر این تیم برنمی‌دارند

حاشیه‌ها دست از سر این تیم برنمی‌دارند و مشخص نیست تا کی ادامه خواهد داشت، مگر می‌شود یک تیم در حد و اندازه استقلال چندین ماه مدیرعامل نداشته باشد؟ مگر می‌شود سرپرست تیم حتی قدرت خرید یک توپ را نداشته باشد؟ این اتفاقات چرا برای استقلال رخ می‌دهد؟ حالا با این شرایط باید با تیم ثروتمند الاهلی بازی کنیم، می‌گویند این تیم سرمربی ندارد، این تیم اگر سرمربی ندارد تیم ما ماه‌هاست که مدیرعامل ندارد.

* به غیرت و تعصب بازیکنان امیدوار هستیم

دیدار با الاهلی یک جنگ نابرابر است، چون تیم‌های عربی آنقدر بازیکن با کیفیت دارند که سرمربی هم بالای سر تیم نباشد اتفاقی نمی‌افتد، استقلال در ۱۷ روز ۵ بازی انجام داده است که نیمی از آن‌ها خارج از کشور بوده است و این قطعا توانایی بازیکنان را نصف می‌کند، ما فقط امیدواریم غیرت و تعصب بازیکنان باعث شود که از این بازی‌ها سربلند خارج شویم.

اخبار باشگاه استقلال

 


 مطالب مرتبط:

مرحله گروهی ACL2020/ آخرین اخبار پیش از بازی با الاهلی عربستان: بازیکنان اعزامی به کویت مشخص شدند؛ رمضانی به کویت نرفت!

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار