دکتر کاوه ستوده

پزشک باشگاه استقلال گفت: ما به نوبه خودمان نمی‌توانیم کاری کنیم ولی نگرانی خود را قویا اعلام می‌کنیم. نگرانی ما نه فقط شامل استقلال بلکه این موضوع شامل همه تیم‌ها هست.

                               

 به گزارش استقلال نیوز، دکتر کاوه ستودهپزشک باشگاه استقلال در گفت‌وگو با رسانه رسمی این باشگاه، درباره شیوع ویروس کرونا، صحبت هایی انجام داد که در ادامه می خوانید:

   

 

فقط بدون تماشاگر بودن بازی‌ها برای مقابله با کرونا کفایت می‌کند؟

همانطور که می‌دانید ویروس کرونا باعث التهاب در جامعه شده است. با توجه به شیوع بالای این ویروس و انتقال سریع آن به دیگر افراد، آیا فقط بدون تماشاگر بودن بازی‌ها برای پیشگیری از شیوع بیشتر این بیماری کفایت می‌کند؟ آیا می‌توان جلوی ویروس را در بین مسافران فرودگاه‌ها گرفت؟ درحالی که همواره هواداران زیادی هم در فرودگاه‌ها برای استقبال و یا حمایت تیمشان حاضر می‌شوند و گاها دوست دارند با بازیکنان محبوبشان عکس بگیرند.

آیا عوامل اجرایی نمی‌توانند ناقل ویروس باشند؟

فراموش نکنیم که هواداران همواره در شهرهای مختلف برای حمایت از تیمشان در مقابل هتل تیم حضور پیدا می‌کنند. آیا فقط نبود چند هزار هوادار در استادیوم‌ها کافی است؟ آیا عوامل اجرایی نمی‌توانند ناقل ویروس باشند؟ یا حتی از طریق برگزاری بازی آیا امکان ندارد که این افراد درگیر بیماری شوند؟

آیا حتما باید اتفاقی بیافتد که بازی‌ها برگزار نشود؟

همانطور که آقای فرهاد مجیدی سرمربی محترم استقلال گفتند، آیا حتما باید اتفاقی بیافتد که بازی‌ها برگزار نشود؟ اگر خدایی نکرده همین رفت و آمدها باعث انتقال ویروس به هواداران، عوامل اجرایی و بازیکنان شود، چه کسی جوابگو خواهد بود؟

استقبال پرشور سیرجانی ها امکان انتقال را فراهم نمی‌کند؟

چند سال قبل که تیم استقلال برای یک بازی جام حذفی راهی سیرجان شد، هواداران استقلال در این شهر استقبال گرم و پرشوری داشتند، به شکلی که حتی ورود و خروج از هتل محل اقامت براحتی میسر نبود. این حضور پرشور اگر تکرار شود، آیا امکان انتقال بین این عزیزان را فراهم نمی‌کند؟

نگرانی خود را قویا اعلام می‌کنیم

لیگ چین مدت‌هاست که تعطیل شده و لیگ ایتالیا هم با وجود آمار کم بیماران تعطیل شده است. ما به نوبه خودمان نمی‌توانیم کاری کنیم ولی نگرانی خود را قویا اعلام می‌کنیم. نگرانی ما نه فقط شامل استقلال بلکه این موضوع شامل همه تیم‌ها هست.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

          


 مطالب مرتبط:

فرهاد مجیدی: باید با طراحان اتفاق اصفهان برخورد شود؛ ما جانمان را از سر راه نیاوردیم و ضد ویروس نیستیم!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار