نصر الله عبداللهی

پیشکسوت فوتبال ایران و سرپرست پیشین استقلال گفت: اعتقاد دارم باید لیگ را تعطیل کنند تا این بیماری کروناویروس از کشور ما ریشه‌کن شده و سپس دوباره لیگ را شروع کنند.

به گزارش استقلال نیوز، نصرالله عبداللهی پیشکسوت و سرپرست سابق باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در خصوص شکست تیم فوتبال استقلال برابر گل گهر سیرجان، صحبت‌هایی کرد که در ادامه می‌خوانید:

  

خط دفاع استقلال تمرکز لازم روی ضربه کرنر گل گهر نداشت

با توجه به شرایط جوی که هفته گذشته در تهران وجود داشت، آبی‌پوشان نتوانستند تمرینات خوبی انجام دهند؛ بارش‌های پی‌درپی باران باعث شد تا زمین مناسبی برای تمرین وجود نداشته باشد و استقلال تنها توانست به سالن رفته و تمرین کند. استقلال شروعی خوب و چند موقعیت گلزنی داشت اما متأسفانه آنها را از دست داد. البته پس از گلی که دریافت کرد، باز هم موقعیت برای استقلال به وجود آمد که توپ‌های مسعود ریگی و ارسلان مطهری به گل تبدیل نشد. خط دفاع استقلال هم در این شکست بی‌تقصیر نبود و اگر تمرکز بیشتر روی ضربه کرنر گل گهر داشتند، به طور حتم آن توپ وارد دروازه نمی‌شد.

باز هم داور پنالتی استقلال را نگرفت

باز هم داوری کار دست استقلال داد و یک پنالتی محرز برای آبی‌پوشان گرفته نشد. شاید اگر این پنالتی گرفته و به گل تبدیل می‌شد، شرایط استقلال فرق می‌کرد و حتی می‌توانست برنده بازی باشد.

* در باشگاه استقلال هیچ‌چیز سر جای خودش نیست

استقلال روزهای سخت و بدی را سپری می‌کند، هیچ‌چیز سر جای خودش نیست و دود این اتفاق به چشم تیم و هواداران می‌رود. با چنین شرایطی، همه از این تیم ناامید شده‌اند و نمی‌دانند فردا قرار است چه اتفاقی برای استقلال بیفتد. متأسفانه این روزها بدشانسی برای استقلال زیاد است. مصدومیت‌ها، نبود زمین تمرین خوب و بازی‌های فشرده باعث شده که این تیم شرایط خوبی نداشته باشد اما امید می‌رود که چنین مشکلاتی هر چه سریع‌تر برطرف شود.

* لیگ برتر باید تعطیل شود

تمامی مسابقات لغو شده اما نمی‌دانم چرا فوتبال ما تعطیل نمی‌شود. متوجه اینکه می‌گویند مسابقات «بدون تماشاگر باشد»، نمی‌شوم چرا که لذت فوتبال به حضور تماشاگران است. اینکه گفته می‌شود نبود تماشاگران باعث می‌شود کسی کرونا نگیرد خنده‌دار است. مگر بازیکنان، خبرنگاران، عکاسان و مسئولان اجرایی ورزشگاه در استادیوم حضور ندارند؟ آیا آنها در مقابل کرونا مسئولیت دارند؟ اعتقاد دارم باید لیگ را تعطیل کنند تا این بیماری کروناویروس از کشور ما ریشه‌کن شده و سپس دوباره لیگ را شروع کنند.

همه باید از فتح الله زاده حمایت کنیم

همه باید از فتح الله زاده حمایت کنیم، او تجربه خوبی در استقلال دارد و زحمات زیادی هم کشیده است. اگرچه فتح‌الله‌زاده در شرایط بسیار حساس به تیم استقلال آمده،اما اگر همه به دنبال موفقیت تیم هستیم نباید انتظار زیادی از وی داشته باشیم.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

                                         


 مطالب مرتبط:

علی فتح الله زاده رسما سرپرست باشگاه استقلال شد

هفته بیست و یکم لیگ برتر/ مهندسی لیگ تکمیل شد؛ گل گهر، استقلال خسته و پر مشکل را برد!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار