28565c30 1e4e 484d bdbd 813a6576d041

طی اخبار که ساعتی قبل منتشر شد با درخواست بهرام افشارزاده منصور پورحیدری به عنوان سرپرست تیم استقلال در دربی بر روی نیمکت خواهد نشست

به گزارش استقلال نیوز منصور پورحیدی در گفت وگو با کاپ، درباره دربی روز جمعه اظهار داشت: اگر بچه ها مثل بازی با سپاهان نباشند و بتوانند فوتبال خودشان را بازی کنند می توانیم برنده دربی باشیم. به نظر من پرسپولیس آن تیم قدرتمندی که برخی می گویند نیست و آنها هم اشکالاتی را در کارشان دارند. 

وی درباره حضور احتمالی اش روی نیمکت استقلال در دربی روز جمعه گفت: افشارزراده به من پیشنهاد کرده  که جمعه روی نیمکت باشم اما هنوز چیزی معلوم نیست. در وهله اول باید ببینم شرایط جسمانی ام چگونه است و سپس تصمیم بگیرم.فکر می کنم تا صبح جمعه تصمیم نهایی ام را بگیرم.

پورحیدری در پاسخ به این موضوع که خیلی ها معتقدند حضورش روی نیمکت روحیه استقلالی ها را بالا می برد بیان داشت: دوستان لطف دارند. من هم که هر روز سر تمرینات حاضر می شوم و دلم هم می خواهد به تیم کمک کنم اما باید شرایط جسمانی خود را هم بسنجم و بعد در این باره تصمیم بگیرم.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار