482009 174

مجید نامجو مطلق پیشکسوت استقلال گفت برنده دربی مطمئنا با شرایط هر دو تیم استقلال خواهد بود

به گزارش استقلال نیوز مجید نامجومطلق در مصاحبه با تسنیم، در خصوص دربی روز جمعه گفت: فکر می‌کنم شاهد دربی متفاوتی نسبت به گذشته باشیم چون هر دو تیم در کورس قهرمانی قرار دارند و برنده دربی می‌تواند 70 درصد از راه قهرمانی را طی کند. این دو تیم به خوبی می‌دانند که استقلال خوزستان دنبال فرصت است تا فاصله را بیشتر کند و با این شرایط استقلال و پرسپولیس نباید دنبال مساوی باشند.

مربی پیشین استقلال با تأکید بر اینکه در حال حاضر پرسپولیس شرایط بهتری نسبت به استقلال دارد عنوان کرد:‌ پرسپولیس از لحاظ سبک بازی جلوتر از استقلال است ولی شرایط این بازی متفاوت است و نمی توان شرایط جدول یا نتایج قبلی را در این مسابقه حساس لحاظ کرد. در گذشته هم شاهد بودیم که وقتی یک تیم شرایط بهتری داشته، در دربی شکست خورده است.

نامجومطلق اظهار داشت: در حال حاضر پرسپولیس از لحاظ فنی و بدنی شرایط بهتری نسبت به استقلال دارد اما اعتقاد من این است که استقلال تیم پُرمهره‌تری است و بازیکنان باتجربه‌ای دارد. داشتن بازیکنان تاثیرگذار یک پوئن مثبت برای استقلال است که می‌تواند این تیم را در شرایطی خوب قرار دهد.

وی در خصوص ناراحتی پرویز مظلومی از انتقادهای برخی از پیشکسوتان استقلال گفت: پیشکسوتان استقلال باید از بازیکنان و کادر فنی این تیم حمایت کنند. این درست که استقلال زیبا بازی نمی‌کند ولی به هر حال مدعی جدی قهرمانی است و در جام حذفی هم به فینال رسیده است. انتقاد کردن از استقلال در این شرایط نمی‌تواند چیزی را تغییر دهد.

نامجومطلق در مورد اینکه کدام تیم در دربی شانس بیشتری برای قهرمانی دارد خاطرنشان کرد: پرسپولیس در فاز دفاعی ضعف دارد و استقلال در فاز تهاجمی تیم خوبی است که می‌تواند با استفاده از بازیکنان با تجربه‌اش از این ضعف پرسپولیس استفاده کند. به عقیده من شانس برد استقلال در دربی بیشتر است.

بازیکن پیشین تیم ملی در پایان در مورد قرعه ایران در گروه مقدماتی جام جهانی روسیه گفت: ایران در قرعه‌کشی خیلی خوش‌شانس بود و اگر کی‌روش قرار بود حریفان تیم ملی را انتخاب می‌کرد دست روی همین تیم‌ها می‌گذاشت.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار