بهزاد غلامپور

مربی دروازبان های استقلال گفت: بهتر است لیگ برتر را تعطیل کنند مگر ما فوتبالیست ها و خانواده فوتبال گلادیاتور هستیم که بجنگیم و بازی کنیم. 

 

به گزارش استقلال نیوز، بهزاد غلامپور مربی دروازه بان های استقلال در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، درباره بحث تعطیلی لیگ به دلیل بیماری کرنا و شرایط استقلال با وجود وضعیت کشور صحبت های کرد که در ادامه می خوانید:

 

* ظاهرا جان مردم و خانواده‌های فوتبالیست مهم نیست

ظاهرا جان مردم و خانواده‌های فوتبالیست مهم نیست و هیچ چیزی اهمیت ندارد. بازیکنی می‌شناسم که پدرش شیمیایی و جانباز است و اگر از محل تمرین به خانه برود و خدای ناکرده دچار بیماری باشد، چه اتفاقی می‌افتد؟ پسر من که قرص مصرف می‌کند و در تیم بادران حضور دارد، از سوی فرهاد کاظمی از حضور در تمرینات منع شده و سرمربی از او خواسته فعلا در تمرینات حضور نیابد.

* مگر گلادیاتور هستیم که بجنگیم و بازی کنیم

نمی‌دانم چرا جان فوتبالیست‌ها اهمیت ندارد. همه جا را تعطیل کردند، به غیر از فوتبال. مگر گلادیاتور هستیم که بجنگیم و بازی کنیم؟ ارزشی برای فوتبالیست‌ها مربیان قائل نمی‌شوند و حتما باید اتفاقی بیفتد تا فوتبال را تعطیل کنند؟ باید فکر اساسی برای این موضوع کرده و حداقل یک هفته یا 10 روز لیگ را تعطیل کنند.

*  بهتر بود لیگ را تعطیل کنند تا شرایط بهتر شود

وزیر بهداشت گفته این هفته اوج شیوع ویروس کروناست. بهتر بود لیگ را تعطیل کنند تا شاید هوا گرم و شرایط بهتر شود. ارزشی برای فوتبالیست‌ها قائل نیستید یا می‌خواهید فوتبال را از ببین ببرید؟ برخی تیم‌ها اعتراض نمی‌کنند و نمی‌دانند چه خبر است. اگر خدای ناکرده اتفاقی برای کسی بیفتد، از آنها نمی‌گذرم.

اخبار استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

چند خبر کوتاه از استقلال/ بازی های لیگ تا اطلاع ثانوی بدون تماشاگر؛ موسوی باز هم تهدید به افشاگری کرد!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار