رضا رجبی

پیشکسوت باشگاه استقلال با تاکید بر اینکه باید برای انتخاب رئیس فدراسیون دقت لازم را داشت گفت: مسئولان نباید اجازه بدهند فوتبال دست نااهل بیفتد.

 

به گزارش استقلال نیوز، رضا رجبی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به انتخاب علی فتح‌الله‌زاده به عنوان مدیر جدید باشگاه استقلال، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

  

* فتح الله زاده را از تیم دور کرده بودند که استقلال رنگ موفقیت نبیند

در گذشته هم بارها گفته بودم فتح‌الله‌زاده با این همه سابقه و تجربه نباید از چرخه مدیریتی باشگاه دور می‌ماند، در این ۶ سال هم دوری او باعث شد در حق تیم ما اجحاف شود. بخش عمده‌ای از دلایل دور نگه داشتن فتح‌الله‌زاده از استقلال را تقصیر افرادی می‌دانم که نمی‌خواستند موفقیت این تیم را ببینند. من در سال‌های اخیر بارها به این مسئله اشاره کرده و گفته بودم هیچ‌کس به اندازه فتح‌الله‌زاده نمی‌تواند به حل مشکلات باشگاه کمک کند.

مدیریت باشگاه استقلال باید بتواند بحران‌ها را مدیریت کند

همه آقایانی که در این سال‌ها به عنوان مدیر آمدند، متشخص و افراد بزرگی بودند اما مدیریت باشگاه استقلال ریزه‌کاری‌هایی دارد و مدیر این مجموعه باید بتواند همواره بحران‌ها را مدیریت کند؛ کاری که مدیران سال‌های اخیر در عمل نشان دادند توان انجام آن را ندارند.

فتح‌الله‌زاده به تنهایی نمی‌تواند بار این مشکلات را بر دوش بکشد

حال و روز این روزهای استقلال خوب نیست. این تیم، زمین، امکانات، پول و سایر ابزار موفقیت را در حداقل‌ها دارد و آنچه زیاد دارد، بدهی، مشکلات و بحران است. برای برون‌رفت از این شرایط، همه باید دست به دست هم دهند. فتح‌الله‌زاده به تنهایی نمی‌تواند بار این مشکلات را بر دوش بکشد.

کادر فنی جوان، مستعد، جویای نام و صاحب آینده تیم باید از تجارب گذشتگان خود و پیشکسوتان استفاده کند

کادر فنی امروز این تیم جوان، مستعد، جویای نام و صاحب آینده است اما آنها باید از تجارب گذشتگان خود و پیشکسوتان استفاده کنند؛ همانطور که در پرسپولیس این اتفاق افتاده و قدیمی‌ها و پیشکسوتان در کنار باشگاه، مدیریت و کادر فنی هستند و تجاربشان را با آنها به اشتراک می‌گذارند.

رقابت برای انتخاب رئیس جدید فدراسیون فوتبال، به جنگ تمام‌عیار تبدیل شده است

متأسفانه برای انتخاب رئیس جدید فدراسیون فوتبال، کار از رقابت‌ گذشته و به جنگ رسیده است. در این جنگ تمام‌عیار عده‌ای که واجد شرایط نیستند و صلاحیت حضور در چرخه مدیریتی فوتبال را ندارند، نه تنها خود را محق‌تر از دیگران می‌دانند، بلکه با ابزار غیرمتعارفی که در دست دارند، شانسشان را افزایش داده‌اند که این نه تنها به بهبود حال فوتبال ما در آینده کمک نمی‌کند بلکه باعث ادامه سیر نزولی فوتبال ما در رده ملی و باشگاهی خواهد شد. به عنوان پیشکسوت فوتبال از نهادهای نظارتی درخواست دارم با دقت بیشتری انتخابات فدراسیون را رصد کرده و اجازه ندهند کار به دست نااهل بیفتد. فوتبال ما به اندازه کافی چوب سوءمدیریت را خورده است. سکان آن باید به دست افرادی بیفتد که توان اداره آن را داشته باشند.

امروز حال فوتبال ایران خوب نیست

این بهترین شاهدی است که از غیب می‌رسد و ادعای بالای مرا ثابت می‌کند که باید نظارتی بر انتخابات فوتبال صورت گیرد تا در چهار سال آینده مدیرانی شایسته و اصلح سکان این فوتبال را در دست بگیرند. در یک جمله می‌گویم «امروز حال فوتبال ایران خوب نیست، مردم از آن لذت نمی‌برند و دورنمای خوبی برای این فوتبال متصور نیستند».

اخبار رسمی باشگاه استقلال

                                


 مطالب مرتبط:

علی فتح الله زاده رسما سرپرست باشگاه استقلال شد

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار