فرهاد مجیدی

سرمربی تیم فوتبال استقلال واکنش تندی به تغییرات مدیریتی این روزهای استقلال نشان داد.

 

به گزارش استقلال نیوز، فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال ایران با انتشار متنی تند در کانال تلگرامی خود نسبت به تغییرات مدیریتی این باشگاه واکنش نشان داد که در ادامه می خوانید:

این تصمیم‌های نادرست مدیریتی را چه کسی برای استقلال می‌گیرد؟ چطور به این نتیجه می‌رسید که سرمایه‌دار برود و کارمند بیاید؟! پولدار برود و بی‌پول بیاید؟!

آیا نمی‌دانید استقلال بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان پول نقد فوری برای چند هفته آینده به خاطر بدهی‌های دادگاهی نیاز دارد؟! آیا نمی‌دانید بازیکنان من بدون یک ریال دریافتی شب‌ عید به خانه‌هایشان رفتند؟ آیا می‌دانید فقط پرداخت ۲۰ درصد قراردادهای این بازیکنان یعنی ۱۰ میلیارد تومان پول؟

می‌شنوم که می‌گویند چرا مربی در امور مدیریتی اظهار نظر می‌کند. کدام امور مدیریتی؟ کدام ساختار؟ کدام تشکیلات؟ آیا منظورتان یک ساختمان در سعادت آباد است و یک تیم ۴۰ نفره که هر روز باید برای دو ساعت تمرین به یک گوشه از تهران اسباب کشی ‌‌کند؟

دو ماه است که سکوت کردم تا شاید تصمیم گیرنده‌ها کاری کنند اما از سکوتم سو استفاده می‌کنند. ترکیب آقای خلیل‌زاده و موسوی در این وانفسای بی‌پولی چه نیازی به تغییر داشت؟

کار را به جایی رساندید که آدم شک کند مبادا این تصمیم‌ها عمدی است؟ آیا درد استقلال مصاحبه است یا بی‌پولی و دروغگویی و رفتارهای عوامفریبانه؟ مگر استقلال آزمایشگاه است که آن را تبدیل به جایی برای آزمون و خطای مدیریتی کرده‌اید؟

اخبار رسمی باشگاه استقلال

 


 مطالب مرتبط:

 

دیدگاه‌ها  
سعید
0 #1 سعید 1399-01-07 01:04
آقای سلطانی فر خدا خودش برات جبران کنه بنده بعنوان یه استقلالی خوب میفهمم چطوری این چند ساله با برنامه ریزی به استقلال ضربه زدی من با هیچ کس و هیچ چیز کار ندارم فقط از خدا میخوام جوری برات جبران کنه که همه ببینن تا از موقعیت شغلی و پول بیت المال برای رسیدن به علایق شخصی نباید استفاده کرد
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار