نامجو مطلق

مربی باشگاه استقلال گفت: وقتی یک بازی عقب مانده داریم و با پیروزی می توانیم به صدرجدول نزدیک شویم چرا باید یک تیم را 10 هفته قبل پایان لیگ به عنوان قهرمان معرفی کنند!

   

 به گزارش استقلال نیوز، مجید نامجومطلق مربی باشگاه استقلال در گفت‌و‌گو با تسنیم، در خصوص وضعیت استقلال پس تعطیلی لیگ برتر و ارزیابی از مدیریت سعادتمند ، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

 

* در حال حاضر حفظ سلامتی مردم از هر چیزی مهمتر است

متاسفانه نزدیک به دو ماه است که شرایط سختی را تجربه می‌کنیم و فکر می‌کنم در حال حاضر حفظ سلامتی مردم از هر چیزی مهمتر باشد. ما هم مثل همه تیم‌ها از تمرینات تیمی دور هستیم ولی بازیکنان تمرینات انفرادی را انجام می‌دهند، فعلا منتظر هستیم تا ببینیم چه شرایطی ایجاد خواهد شد و چه تصمیمی در مورد ادامه بازی‌ها گرفته می‌شود.

 * دولت باید در این وضعیت سخت از مردم حمایت کنند

متاسفانه شرایط سخت مردم باعث شده تا خیلی‌ها برای امرار معاش و کسب در آمد از خانه‌هایشان بیرون بیایند. این مردم همیشه در سخت‌ترین شرایط کنار دولت بوند ولی حالا این دولت است که باید در این وضعیت سخت از مردم حمایت کنند. امیدوارم این دولت در این شرایط سخت به مردم ثابت کند که یک دولت خدمت‌گزار است.

 * این منطقی نیست که یک تیم را قهرمان معرفی کنند

در حال حاضر ریشه‌کن شدن این بیماری و سلامتی مردم از هر چیزی مهمتر است و فوتبال همیشه وجود دارد. فعلا که هیچ‌کدام از لیگ‌های دنیا تصمیم خاصی نگرفته‌اند و احتمال ادامه بازی‌ها هم وجود دارد. من معتقدم در حال حاضر همه مدعیان برای قهرمانی در لیگ برتر شانس دارند و این منطقی نیست که اگر لیگ نیمه‌کاره باقی ماند قهرمان را معرفی کنند.

* اگر یک بازی عقب افتاده را ببریم به صدر نزدیک می شویم

در حال حاضر تیم ما 10 بازی تا پایان لیگ فرصت دارد تا امتیازهای لازم را کسب کند. اگر یک بازی عقب افتاده را ببریم، اختلاف امتیازمان با تیم صدرنشین 8 امتیاز خواهد شد و جبران این امتیاز در 9 بازی اصلا غیر ممکن نیست.

* مدیرعامل استقلال باید در این شرایط سخت خودش را نشان دهد

من شناخت زیادی از ایشان ندارم ولی برای آقای سعادتمند آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم استقلال را به آرامش برساند. یکی از مشکلات اساسی استقلال به مسائل مالی مربوط می‌شود و اعتقادم این است که مدیرعامل استقلال باید در این شرایط سخت خودش را نشان دهد. امیدوارم مشکلات مالی باشگاه خیلی زود برطرف شود.

اخبار استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

مجید نامجومطلق: تمرین را بر اساس برنامه سازمان لیگ طراحی می کنیم؛ تجربیات فتح الله زاده به استقلال کمک می کند

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار