سلطانی فر لنگی

بازیکنان استقلال با ارسال پستی به صورت هماهنگ به رفتار غلط وزیر ورزش در قبال انتخاب مدیران بی کفایت در باشگاه استقلال اعتراض کردند.

 

 

به گزارش استقلال نیوز، پرداخت نشدن مطالبات بازیکنان تیم فوتبال استقلال و عدم تحقق وعده‌های مدیران استقلال باعث شد تا بازیکنان در اقدامی مشترک در صفحه اینستاگرام خود با مخاطب قرار دادن مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان از ضعف مدیران باشگاه و عملی نشدن وعده‌های‌شان اعتراض کنند.

اعتراض بازیکنان استقلال به سلطانی فر

در پیام بازیکنان استقلال آمده است:

جناب آقای سلطانی، باشگاه استقلال با ضعف مدیریت، حق میلیون‌ها طرفدارش را زیر پا گذاشته و با انتخاب‌های غلط هواداران را از بالیدن به این میراث بزرگ محروم کرده است، باشگاهی که هنر مدیرانش وعده‌های توخالی است و فتح الفتوحش وعده پرداخت 10درصدی! باشگاهی که مدیرانش را باید بر اساس بی‌کفایتی و عوام‌فریبی سنجید نه کیفیت مدیریت و انتخاب‌ها و تصمیم‌های‌شان، باشگاهی که همه ما را حسرت به دل گذاشته که چرا یک مدیر توانمند را به خود نمی‌بیند و متأسفانه این روزها شاهدیم که شأن و بزرگی این باشگاه برای انجام تعهداتش تا چه‌حد زیر سؤال رفته و چه افراد سخیف و نازلی مدعی کمک و حمایت شده‌اند! ما به‌احترام هواداران و آقای فرهاد مجیدی به‌رغم بی‌اعتنایی باشگاه نسبت به تعهداتش در روزهای گذشته در تمرینات شرکت کردیم اما به‌نظر می‌رسد که جز بازی‌های خبری و روش‌هایی مثل قراردادن پیشکسوتان مقابل مربیان و بازیکنان هیچ تغییری رخ نداده و مجبور هستیم این‌گونه صدای خود را به گوش هواداران و سمع و نظر شما برسانیم و همچنین جهت نشان دادن اعتراض خود طور دیگری اقدام کنیم. ما اعضای تیم استقلال این بار جناب‌عالی را به‌عنوان رئیس مجمع و متولی این باشگاه مورد خطاب قرار دادیم و معتقدیم مسئولیت اصلی این روزهای استقلال بر عهده شما است.

 

به گزارش استقلال نیوز،وزیر ورزش و جوانان طی مصاحبه های مختلف بارها اعلام کردند تیم های مطرح پایتخت را به یک چشم نگاه می کنند اما این سالها همگان به رفتار تبعیض آمیز مسعود سلطانی فر پی برده و گاها اعتراض های مختلفی داشته اند.

نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی بهتر است بدانند فارغ از تعصبات رنگی می بایستی با این رفتار توهین آمیز وزارت ورزش مقابله کرده و با استیضاح وزیر ورزش خواهان توضیحات کافی از ایشان باشند.

اتفاقات چند فصل اخیر در باشگاه استقلال به هیچ وجه سهوی نبوده و پشت این دسیسه ها مطمئنا برنامه ریزی دقیقی صورت گرفته است.

حال که اینگونه بازیکنان،کادرفنی و هواداران استقلال با یک صدای مشترک خواهان برخورد با مسببین ناکامی های چند فصل اخیر هستند آزمون حق طلبی،مردم داری و عدالت خواهی نمایندگان مردم است که همراه 40 میلیون ایرانی شوند یا همچون وزارت ورزش قربانی تعصبات شخصی و رنگی شوند.

 

اخبار باشگاه استقلال

 


 مطالب مرتبط:

فرشید اسماعیلی: آقای سعادتمند گوش ما از وعده پوچ پُر است؛ مدیر بازاری هیچ چیز از فوتبال نمی دانند

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار