c1b1f46c e515 4638 b1d8 082b1fe3adfb

علی لطیفی پیشکسوت باشگاه استقلال گفت چرا باید سید مهدی که در پست دروازه بانی استقلال است ستاره این تیم باشد

به گزارش استقلال نیوز علی لطیفی در گفت و گو با رادیو ورزش با اشاره به نتیجه دربی 82 و فشارهایی که برای برکناری سرمربی استقلال در فضای رسانه ها وجود دارد اظهار داشت:مظلومی با توجه به 4 بازی باقی مانده باید به کار خود در استقلال ادامه دهد چون الان یکی دو گزینه ای که برای جایگزینی اش در بین مربیان داخلی وجود دارد تیم دارند و علاوه بر آن استقلال در حال حاضر هنوز شانس کسب عنوان قهرمانی است و نباید مظلومی را تغییر داد.

وی در این باره که آیا اختلاف بین مظلومی و صالح در اوایل نیم فصل باعث عدم نتیجه گیری استقلال شده گفت: قطعا همینطور است. وقتی دو مربی اول و دوم در یک تیم با هم به اختلاف برمی خورند این حس به بازیکنان هم منتقل می شود و بهتر بود بعد از بروز این اختلاف یا مجید صالح از استقلال جدا می شد یا مظلومی فکر برای این مسأله می کرد. خبر دارم که هنوز هم بازیکنان از این موضوع ناراحت هستند.

لطیفی ادامه داد: البته نمی توان از این موضوع هم گذشت که پرسپولیس یک خط حمله سریع و پرقدرت دارد و در نقطه مقابل استقلا از ابتدای این فصل در ساختار دفاعی اش با مشکل مواجه بود و همین که در بسیاری از بازی ها رحمتی ستاره استقلال لقب گرفته بود بیانگر همین نکته است وگرنه چه علتی داشته که دروازه بان استقلال ستاره تیمش باشد؟

وی در پایان گفت: باید به هواداران استقلال حق داد که از نتایج رقم خورده ناراحت باشند ولی بهتر است آنها هم در این 4 بازی باقی مانده از تیم شان دفاع و حمایت کنند تا شانس خود برای کسب عنوان قهرمانی را از دست ندهد.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار